Bine ati venit !!



Episoade noi

TRADUCATORI ACTIVI " Blogul lui Atanase " : ATENA FARAGALLA ~ GIANINA ~ ELVIRA ~ MIKY ~ LUCIA ~ ATANASE MITULESCU ~ YIRINA ~ CORINA TRUICA ~ ADRIANA ~ ACHIM ~ MARIELLA ~ ANA ~ NICOLETA ~HARDSUBBING : ANETA B.~ FLORIN PURDEA~ CAVALI ~ MIKY

Korean Music Collection

Melodia Zilei 

Anunt!







Episoadele noi sunt anuntate pe Facebook-ul blogului
Cautare pe google : " Blogul lui Atanase"
( veti da usor de pagina )

vineri, 20 decembrie 2013

You Came From The Stars ( Cazut din stele ) 2013

Titlu: You Came From the Stars/ Tu, cel care ai venit din stele/ Cazut din stele
Gen: Comedie romantica
Numar de episoade: 20
Perioada de difuzare:  18 decembrie 2013- martie 2014
Zilele de difuzare in Coreea de Sud: miercurea si joia de la 21:55
Director: Jang Tae-Yoo 
Scenarist: Park Ji-Eun 
Televiziune: SBS
Tara: Coreea de Sud
Drama, este povestea unui extraterestru care aterizeaza pe Pamant in timpul Dinastiei Joseon (in urma cu 400 de ani) si care traieste printre noi, pana in zilele noastre. In prezent, el este un simplu profesor universitar. Extraterestrul nostru, pe langa ca este foarte chipes, poseda si alte calitati fizice demne de invidiat de catre noi, saracii pamanteni, cum ar fi viteza, auzul si vazul care sunt mult mai intensificate. Desi, este cinic in ceea ce priveste rasa umana, acest extraterestru, ajuns profesor universitar, se indragosteste de o actrita foarte frumoasa, care ii devine studenta si care este, evident, pamanteanca de-a noastra. Va fi amuzant de urmarit povestea celor doi  si reactiile chipesului extraterestru, la noua si neobisnuita situatie in care se afla, pe parcursul celor 20 de episoade.



Distributia:

· Jun Ji Hyun ca si Chun Song Yi (28, actrita de top/studenta la universitate) 

· Kim Soo Hyun ca si Do Min Joon (extraterestru/profesor universitar)

· Park Hae Jin ca si Lee Hwi Kyung (28 de ani, fiul cel mai mic al grupului S&C) 

· Yoo In Na  ca si Yoo Se Mi (28, actrita in rol suport)


Episodul 1 Episodul 2 Episodul 3
Episodul 4 Episodul 5 Episodul 6 Episodul 7 Episodul 8 Episodul 9 Episodul 10 Episodul 11 Episodul 12 Episodul 13 Episodul 14 Episodul 15 Episodul 16 Episodul 17 Episodul 18 Episodul 19 Episodul 20 Episodul 21( Finalul )

318 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Va doresc un an nou plin de bucurii si multe impliniri !
      puteti sa ma ajutati cu o informatie ? locuiesc in munchen, am gasit pagina aceasta si m-am bucurat foarte mult. Insa nu se incarca nici un serial ... in sensul ca accesez serialul dorit, apare insiruirea episoadelor insa fereastra ramane "neagra". Sa fie o problema la laptopul meu, sau nu pot eu din germania accesa
      multumesc
      o saptamana placuta in continuare

      Ștergere
    2. Foarte frumos.Multumesc.

      Ștergere
    3. cand traduceti si cele lante episoade din cazut din stele

      Ștergere
    4. cand continuati traducerea la cazut dei stele/?

      Ștergere
    5. Ultimul episod transmis in Coreea, adica al zecelea, a fost transmis ieri joi 16 decembrie.Azi, 17 decembrie, este tradus si deja postat aici pe site.
      Perioada de transmitere in Coreea se termina pe 20 februarie 2014.
      Serialul se transmite in zilele de miercuri si joi in Coreea.
      Network: SBS;Episodes: 20:Release Date: December 18, 2013 - February 20, 2014
      Runtime: Wed. & Thu. 21:55

      Ștergere
    6. Poti pune intrebari de acest gen dupa acest grafic de rating de la serial.

      Episode Ratings

      Date Episode TNmS AGB
      Nationwide Seoul Nationwide Seoul
      2013-12-18 1 15.5% (5th) 19.1% (4th) 15.6% (5th) 17.0% (5th)
      2013-12-19 2 15.9% (5th) 18.5% (3rd) 18.3% (5th) 20.5% (2nd)
      2013-12-25 3 17.2% (4th) 20.4% (2nd) 19.4% (3rd) 21.0% (2nd)
      2013-12-26 4 18.4% (2nd) 20.8% (2nd) 20.1% (2nd) 22.1% (2nd)
      2014-01-01 5 21.0% (3rd) 24.8% (2nd) 22.3% (3rd) 25.3% (2nd)
      2014-01-02 6 22.8% (2nd) 28.2% (1st) 24.6% (2nd) 27.8% (1st)
      2014-01-08 7 22.1% (2nd) 27.0% (1st) 24.1% (2nd) 26.6% (1st)
      2014-01-09 8 22.9% (2nd) 29.1% (1st) 24.4% (2nd) 27.4% (1st)
      2014-01-15 9 21.8% (2nd) 26.2% (1st) 23.1% (2nd) 25.4% (2nd)
      2014-01-16 10 - - - -
      2014-01-22 11 - - - -
      2014-01-23 12 - - - -
      2014-01-29 13 - - - -
      2014-01-30 14 - - - -
      2014-02-05 15 - - - -
      2014-02-06 16 - - - -
      2014-02-12 17 - - - -
      2014-02-13 18 - - - -
      2014-02-19 19 - - - -
      2014-02-20 20 - - - -

      Ștergere
    7. De ce nu mai bagati episoade din "man from the stars" le aveti pe aceleasi de o luna!

      Ștergere
    8. Cand vad un comentariu din acesta...pentru informarea ta, sunt postate episoadele la zi, de abia a aparut in Corea ieri episodul 11 si deja il avem in romana, si acum cateva ore a fost emis episodul 12... se emit cate 2 episoade saptamanal in Corea, pe care saptamanal le avem pe site....

      Ștergere
    9. Cred ca aveti probleme cu orientarea in spatiu si timp,nu vreau sa va jignesc,dar cum puteti spune asa ceva?!?Abia saptamana trecuta a aparut ep. 10 in Corea si in aceeasi saptamana a aparut si aici cu traducere,asa ca nu avea cum sa nu mai fie postat nici un episod de o luna de zile.....Sunt sigura ca Atena a renuntat la unele chestiuni personale doar ca sa fie la zi cu traducerea,traducere care este exceptionala(si pentru asta iti multumesc personal Atena,si tie Tase pt. postare) si daca nu puteti spune un simplu ''multumesc'',mai bine nu mai spuneti/cereti nimic.Weekend placut tuturor.

      Ștergere
    10. E o problema cu educatia in Romania... Sa primesti ceva gratis si sa ai si pretentii, sa devii intrigat e o stare de "normalitate" la noi. Multi vor sa " li se dea", de la STAT, de la BOR( de aceea pupa toate moastele care apar), de la hoti care au furat si-s darnici( vezi multimea freegigilor), de oriunde. Incet incet vom fi cuceriti de ...alte primate. Numai bine!

      Ștergere
    11. Sunteti incredibil de rapizi si va felicit pt asta. Eu vad serialul si in engleza dar imi face mare placere cand vad ca si in limba mea poate fi vizionat aproape imediat. Felicitari inca o data si sa fiti la fel de buni si in continuare.

      Ștergere
    12. cand apare ep 14?

      Ștergere
  2. Hopa!...iata ca am gasit,,pagina"!Atanase...dagu,dragule si dragul nostru,stiam eu ca tu iti pregatest tolba!.Serialul se anunta a fi frumos si deconectant,santem curiosi cum va evolua?!
    Pupuri,pupici si pupicei,

    RăspundeţiȘtergere
  3. Foarte interesant sper sa apara cat mai repede toate episoadele

    RăspundeţiȘtergere
  4. O tema inedita, probabil si asta e unul din motivele ratingului mare pe care l-a avut in Coreea.
    Sunt nerabdatoare sa vad urmatorul episod.
    Atanase, esti un dulce, un MOS CRaciun pentru noi, pasionatii de k-drame.
    Multe, multe multumiri.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Mă bucur că îl traduceţi şi în română. Eu nu am mai avut răbdare şi am urmărit cu subtitrare în engleză.
    Promiţător serial! Mulţumim!!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. SUPERB SERIAL,VA MULTUMESC PT.TOATE BUCURIILE DARUITE,VA DORESC SARBATORI FERICITE SI MULTA SANATATE

    RăspundeţiȘtergere
  7. superrrrrrrrrrrrrrr mai vreauuuuuuuuuuuuu

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ce mult imi plac scenaristii coreeni! Au terminat cu fantomele acum au inceput cu extraterestrii. Sunt super tari! Am sa revin si dupa ce vad primul episod, sunt curioasa cum abordeaza genul acesta de scenariu. Eu, va multumesc pentru munca depusa in mentinerea acestui blog.Va doresc Sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sanatate si impliniri!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Interesant! Super, astept cu nerabdare desfasurarea actiunii! Multumesc pentru traducere si postare.

    RăspundeţiȘtergere
  10. Un serial superb. Abia astept si celelalte episoade

    RăspundeţiȘtergere
  11. un serial frumos si amuzant.felicitari pt traducerea lui.m-am destins vizionandu-l.claudia c

    RăspundeţiȘtergere
  12. Este un serial cu o temă de mare actualitate ; mâine - poimâine vom vorbi de extratereștri și de călătoria în alte dimensiuni, ca și când am vorbi despre modă sau despre cele mai bengoase mașini. Totul e atât de aproape că nici nu ne dăm seama de transformările care vor avea loc în viitorul cel mai apropiat.
    Atanase , mulțumesc pentru acest an plin cu seriale minunate și-ți doresc ție și întregii echipe un călduros ,
    La mulți ani și sărbători fericite !

    RăspundeţiȘtergere
  13. foarte frumos acest serial abia ast sa vad incontinuare cu toate k perioada de difuzare este foarte lunga dar multumesc lui atanase pt toate aceste seriale superbe

    RăspundeţiȘtergere
  14. Pare a fi un serial foarte bun cu o tema inedita si interesanta.Felicitari si mltumiri pentru munca depusa !

    RăspundeţiȘtergere
  15. Draga Atena,
    Imi place foarte mult modul in care ai ales sa traduci titlul serialului,ca de altfel cum faci toate traducerile...au sens,sunt artistice si corecte.Povestea promite sa fie frumoasa si incitanta si cred ca va avea foarte multi fani.Vine Craciunul ,noi asteptam sub brad...povesti coreene!voi trebuie sa fiti obositi,aveti familii si ,,asteptati sub brad"sa va petreceti timpul cu cei dragi...ce--i de facut oare?!
    Cu drag,

    RăspundeţiȘtergere
  16. heirs parca a fost denumita "drama celor 5 minute" pentru ca fanilor le parea ca cele 60 de minute ale unui episod trec foarte repede. as spunde despre "You Came From the Stars" ca este "drama celor 4 minute" . excelente primele doua episoade. sper ca scenaristii sa poata mentine acest ritm intens. multumesc mult pentru traducere

    RăspundeţiȘtergere
  17. Foarte frumos...abia astept sa apara si celelalte episoade

    RăspundeţiȘtergere
  18. salve.., multumesc ptr. alegerea acestui serial.

    RăspundeţiȘtergere
  19. o e super serialu multumesc mult ca il traduceti :-*

    RăspundeţiȘtergere
  20. Superb! Multumesc pentru traducere si postare.

    RăspundeţiȘtergere
  21. Multumesc pentru postare si pentru indicatiile date referitoare la DSN JUMP ... fara el nu as fi vazut absolut nimc. Multumesc pt tot si abia astept sa vad serialele . Imi place extraordinar de mult <3 <3 <3

    RăspundeţiȘtergere
  22. Atena, Atanase , va multumesc amandoura ptr placerea pe care mii-ati oferit-o traducind si postand acest frumos serial . CRACIUN FERICIT !

    RăspundeţiȘtergere
  23. Multumesc pentru acest serial. Oare imaginatia scenaristilor coreeni nu are limite ? Am vazut mai multe seriale cu fantome, calatorii in timp, entitati din padure, un ciudat care auzea gandurile oamenilor etc, chiar ca era timpul si pentru un Romeo extraterestru. Iar Julieta nu putea fi decat reincarnarea primei lui iubiri pamantene. Ca sa reusesti sa scoti ceva frumos din astfel de SF-uri trebuie sa te bazezi pe actori si regizori extrem de talentati. Dar deja stim ca atunci cand s-a impartit talentul pe natiuni, la ei s-a rasturnat caruta...Craciun fericit tuturor !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Coreea de Sud , se investeste in cimematografie, vorbim de o industrie.In acest context e normal sa existe astfel de teme. " Caruta de talent" are la baza insa ... investitiile financiare masive, de ce nu , facute in stil "hollywood-ian". Sa nu uitam Coreea de Sud este in top G20, cele mai bogate tari din lume....deci ...justificabil.

      Ștergere
    2. Este adevarat ca din aceasta perspectiva, a cinematografiei, Coreea investeste mult...insa, succesul pe care l-a inregistrat si il inregistreaza dramele coreene nu se datoreaza numai acestui aspect; cum banii nu sunt totul, ai nevoie si de oameni capabili atat fizic, (,) cat si 'psihic' ...si ca un exemplu, in Romania nu prea mai gasesti asa ceva, din pacate...daca vrei sa vezi un film romanesc bun, trebuie sa te intorci cu zeci de ani in urma, la perioada in care au debutat actori consacrati; that is :)

      Ștergere
  24. Va doresc, Craciun Fericit! alaturi de cei dragi.

    RăspundeţiȘtergere
  25. Multumim pentru serial,Craciun Fericit!!
    Am vazut perioada de difuzare,si pana in martie pentru 20 de ep,mi-se pare cam mult.Sau ia vacanta de difuzare careva saptamani !!
    Aveti vre-o zi de postare a serialului?sau cum aveti timp?
    Multumim inca odata pentru efort!!
    SI pentru The Heirs , ca nu am apucat sa zic,si cat de mult mi-a placut!!

    RăspundeţiȘtergere
  26. Atanase...dagu,dragule si dragul nostru...sunt deprimata!abia astept sa plece Mosul!sa se duca acasa la el,acolo in Laponia.Pai ce-a facut el,ma rog?!a lasat sub brad unele,,chestii",si-a mancat prajiturica,a baut laptele si dus a fost,si?nu tu frumusei,imparatese,ministri etc.!..la tine a venit Mosul?dar la doamne?daca nu,lasa ca-i scriu eu o scrisoare de sa-l usture sufletul!

    RăspundeţiȘtergere
  27. Un serial captivant.Mii de multumiri!
    Sarbatori fericite intregii echipe, sunteti minunati!!

    RăspundeţiȘtergere
  28. Multumesc, Atena, Sarbatori fericite!

    RăspundeţiȘtergere
  29. Buna seara. Pot spune ca faceti o treaba excelenta prin a traduce aceste seriale fabuloase. Dar exista o mica problema de ce nu pot vedea ep 4 la Man from the stars? Se opreste la 16 min si gata. Ca si cum s-ar fi terminat episodul. Poate puteti face ceva in legatura cu acest lucru. Multumesc.
    O seara placuta in continuare!
    Si succes in continuare!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara . Dati un refresh la pagina sau schimbati browserul sau incercati mai tarziu .

      Ștergere
  30. Stiu ca nu se face sa fii carcotas intr-o zi de sarbatoare, dar e cam plictiseala la comentarii, asa ca m-am decis sa sparg gheata. Asadar, asa cum scrie in sinopsis, Ea este o actrita frumoasa dar nu vi se pare cam prea...matura pentru El ? O fi avand el 400 si ceva de ani, dar arata ca si cum ar fi gresit serialul ( cel corect ar fi Heirs). Iar ea...OOO, NU, spuneti-mi ca n-am vazut eu bine, s-a maritat in 2012 cu stapanul padurii din Go Family ? Nu am nimic impotriva ca acela sa se insoare, dar de ce cu o femeie mai mare cu 4 ani ? Oarba mai e si iubirea asta....
    PS In indignarea mea, am uitat sa va multumesc pentru serial si pentru promptitudinea bine cunoscuta a Atenei.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie, personal imi plac cei doi, se potrivesc. Cred ca asta este si farmecul serialului. Au gandit bine povestea. Ar fi fost monoton ca cei doi sa aibe celeasi calitati, sa se asemene. Contrastul nu este foarte puternic, ci doar nuantat. Ei sunt sarea si piperul...

      Ștergere
    2. Indignarea ta e degeaba. Documenteaza-te mai bine. S-a maritat in 2012 cu un om de afaceri al carui nume, intamplator, e asemanator cu al actorului la care faci referire. Cauta imagini, vezi fotografii de la nunta, daca nu stii traduce cateva cuvinte de baza din lb. engleza. Mi se pare rautacios comentariul tau, oricum actrita nu pare prea matura pentru rolul acesta si diferente mari de varsta intre actorii care joaca in filmele coreene se intampla adesea.

      Ștergere
    3. Nu m-am referit la viata ei privata. Nu ma intereseaza! Jun Ji Hyun, nu este printre actritele coreene care-mi plac. Mi-am exprimat punctul de vedere cu privire la cei doi protagonisti din serial. Poate nu ai inteles mesajul? Greseala mea a fost sa-mi las comentariul la raspundeti. Nu-ti era adresat! Era destul de tarziu cand am postat mesajul si cred ca am incurcat registrele.
      Insa, nu inteleg de ce mi te adresezi direct. Eu, am comentat doar serialul ca imagine de ansamblu. Ma repet, "mie personal cei doi imi plac".Este drepul meu, cu acordul lui atanase, sa-mi spun punctul de vedere.
      Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, dar nu cred ca am folosit cuvinte care sa atace direct un mesaj postat de cineva. Pe cand raspunsul primit de la anonim, are un alt sens.Si as dori sa fie mai rezervata/t in a face afirmatii prin care "lezeaza intelectual" o persoana necunoscuta, numai de dragul dea a scrie ceva.
      Alta data am sa fiu mai atenta unde raspund! Recunosc am gresit!
      Vreau sa-mi cer scuze fata de atanase pentru aceasta neintelegere. Nu vreau sa abuzez prea mult de bunavointa celor care administreaza acest blog. Ii respect pentru munca si efortul depus si va fi singurul comentariu de acest gen lasat.

      Ștergere
    4. Sa ma iertati, n-am vrut sa jignesc pe nimeni. Semneaza Anonimul de la 11.53.

      Ștergere
    5. Am gresit. acuma vad ca mesajul meu care a fost considerat rautacios l-am trimis la ora 11.53. Imi cer din nou iertare. E pacat sa ne suparam, mai ales acum, de sarbatori!

      Ștergere
  31. Super serial! Multumesc pentru traducere si postare.

    RăspundeţiȘtergere
  32. frumos film.multumiri mii si mii.o sa va multumesc probabil de fiecare data cand postati cate un episod...

    RăspundeţiȘtergere
  33. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  34. salve..,multumesc si raman in asteptare

    RăspundeţiȘtergere
  35. Va multumesc pt munca depusa si va doresc ca 2014 sa va aduca bucuri ,multa sanatate si noroc . Sarbatori fericite ! LA MULTI ANI !

    RăspundeţiȘtergere
  36. Permiteti-mi sa ma prezint, eu sunt Anonimul care nu s-a informat suficient despre casatoria celor doi actori si am citit acum cele doua raspunsuri postate anonim la 11.53 si 15.12. Nu am raspuns primului comentariu si nu vreau sa raspund nici celuilalt. Vreau doar sa imi cer scuze daca am suparat pe cineva. Nu stiu daca administratorul site-ului are posibilitatea sa identifice IP-ul calculatorului meu, pentru a verifica promisiunea mea, dar promit ca acesta este ultimul meu comentariu pe acest blog. Va multumesc, scuze pentru neintelegeri si mult succes!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer inca o data iertare. Nu intentionam sa va jignesc. Sarbatori frumoase, in continuare. Eu sunt anonimul de la 15.12.

      Ștergere
    2. Revin si aici cu scuzele mele. N-am intentionat sa va jignesc. Rectific, sunt anonimul de la 11.53.

      Ștergere
  37. Lasa,nu pune la inima si nu te supara!la urma urmei de aceea este rubrica de comentarii,sa ne spunem toti ofurile si parerile,mai mult sau mai putin avizate,nu?nu vad motivul pentru care n-ai mai vrea sa-ti postezi comenturile!
    Cu drag,

    RăspundeţiȘtergere
  38. Perioada de difuzare 18 decembrie 20 februarie :) Super film va multumim pentru munca depusa !!!!! Un an nou cu sanatate :* :* La multii ani Atanaseee !!!

    RăspundeţiȘtergere
  39. Scumpului nostru Atanase si intregii echipe de traducatori, dragi si sincere urari de bine si sanatate, fericire, bucurii si clipe senine in anul care vine! Sa fiti iubiti si admirati, caci meritati cu prisosinta! „LA MULTI ANI!„

    RăspundeţiȘtergere
  40. Felicitari pentru asa serial inedit. Va doresc tuturor (Atanase si echipa .vizittorilor blogului,iubitori de filme coreene) sanatate ,un an nou mai bun ca acesta sa va bucurati de viata lunga ,fericiti si
    LA MULTI ANI !

    RăspundeţiȘtergere
  41. la multi ani, multa sanatate tuturor si un an plin de bucurii! LA MULTI ANI! VALENTINA

    RăspundeţiȘtergere
  42. LA MULTI ANI!!! UN AN NOU CU SANATATE, BUCURII, NUMAI IMPLINIRI SI UN MUNTE DE RECUNOSTINTA DIN PARTEA NOASTRA, TIE DRAGA ATANASE SI INTREGII ECHIPE!!!

    Cu respect si consideratie, Alexa

    RăspundeţiȘtergere
  43. buna seara, cand puneti episodul 5

    RăspundeţiȘtergere
  44. Va multumesc foarte mult! Acest serial este la fel de minunat ca si dumneavoastra, cei care munciti atat de mult si bine pentru noi! Va suntem recunoscatori! Va doresc toate cele bune, spor in ceea ce faceti si un calduros"La multi ani!" !
    P.S.In ce zi din saptamana sunt postate episoadele noi? Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  45. frumos,frumos,,,si filmul si actorii...mii de multumiri..

    RăspundeţiȘtergere
  46. Multumesc din inima pentru munca voastra!
    Va doresc un AN NOU plin de impliniri si bucurii!

    RăspundeţiȘtergere
  47. Multumesc! Imi place tot mai mult serialul

    RăspundeţiȘtergere
  48. La multi ani! Foarte interesant filmul multumesc pentru traducere.

    RăspundeţiȘtergere
  49. SALVE siLA MULTI ANI!tuturor .multumesc ptr. cele doua ep.traduse.

    RăspundeţiȘtergere
  50. Multumesc pentru traducerea si postarea episoadelor 5 si 6. La Multi Ani!

    RăspundeţiȘtergere
  51. Multumesc pentru episod si serial.

    RăspundeţiȘtergere
  52. Draga Atanase si draga Atena va multumesc ptr acest serial deosebit ,care eu personal il astept cu multa nerabdare. Va doresc un nou an2014 plin de realizari pe toate planurile ,sanatate si sa fiti iubiti.

    RăspundeţiȘtergere
  53. Atanase dagu,parca incep sa ies din depresie?!ceramistii mi-au rupt sufletul(acum cateva saptamani)si incerc din rasputeri sa-mi revin!...frumuselul este tare bun,extraterestrul promite dar ce ma fac cu Miss Corea?!ce sa mai spunem de imparateasa?ca pe medici i-am,,trecut".Eu la seriale pentru,,oameni mari"nu am voie sa ma uit(vorbe de nu stiu care?!)ca mi se repeta ca pot capata ,,deprinderi proaste" asa ca,stau cuminte si astept,,povestile"...dar pana cand,nu?
    En fine,nu renunt si jur ca n-am sa le mai vad in avans!
    Pupuri in cantitati inconmensurabile!

    RăspundeţiȘtergere
  54. Superb serialul mai ales ca actorul imi este drag cred ca va fi ceva bun bafta stimata traducatoare multumesc mult pentru traducere si postare cu mult respect Antonia

    RăspundeţiȘtergere
  55. Multumesc mult Atena .ultumesc Atanase , UN AN NOU FERICIT ! Blogul vostru e grozav , e placut ,asa cum sunteti si dvs .

    RăspundeţiȘtergere
  56. la multi ani si multumesc mult pt traducerea acestui serial. am o rugaminte, scrisul ar putea fi un pic mai mare? ochi mai batrani, mai obositi, intelegeti voi...
    multumesc si pt promptitudinea cu care postati acest serial, sunteti cei mai rapizi.

    RăspundeţiȘtergere
  57. Super acest serial ! ATENA , esti extraordinara ,muncesti in fiecare saptamana cu aceiasi proptitudine! Mii de multumiri !

    RăspundeţiȘtergere
  58. Multumesc pentru efortul vostru, pentru ca ne infrumusetati zilele!

    RăspundeţiȘtergere
  59. WOW!deja m-am aiurit de tot,nici nu mai stiu la ce sa,,ma uit"!?frumoasa poveste si frumosi protagonisti!se spune ca,fiecare poveste,basm sau legenda are un sambure de adevar...atunci sa visam si sa,,zburam intr-o alta lume"nu?
    Atena,multumim pentru grozava si fluenta traducere!

    RăspundeţiȘtergere
  60. Au dat lovitura cu serialul acesta,si voi la fel Mii de multumiri.

    RăspundeţiȘtergere
  61. E uluitor serialul. Foarte captivant. Merita asteptarea fiecarui episod. Multumesc pentru traducerea acestui serial interesant. Sunt foarte curioasa daca raman impreuna.sau daca pana la urma la sfarsitul celor 3 luni pleaca

    RăspundeţiȘtergere
  62. Sincere multumiri si sa fiti iubiti si de alti oameni...fiindca impatimitii de drame coreene sigur va iubesc!

    RăspundeţiȘtergere
  63. super serialu multumesc mult ca il traduceti..you are the best

    RăspundeţiȘtergere
  64. Se intrerupe la minutul 37 sau 39 , sa fie de la mine problema?

    RăspundeţiȘtergere
  65. Superb! Multumesc pentru traducere si postare.

    RăspundeţiȘtergere
  66. Multumesc frumos ptr serial si, daca-mi permite-ti , sunteti o echipa grozava !

    RăspundeţiȘtergere
  67. Multumim pentru seriozitatea pe care ne-o dovediti cu fiecare episod sau serial postat! Multumim pentru tot efortul pe care il depuneti pentru noi cinefiliii! Mult succes in continuare!

    RăspundeţiȘtergere
  68. cum se numeste melodia de la finalul episodului(cand cei doi se saruta)?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia se numește MY DESTINY - LYN

      Ștergere
  69. Multumesc pentru traducerea si postarea ep.8.

    RăspundeţiȘtergere
  70. OOO!! ma uimiti cu rapiditatea voastra in a traduce serialele de abia aparute.
    Sunteti minunati!! Va admir si va respect!!

    RăspundeţiȘtergere
  71. Multumesc pentru traducerea foarte rapida cit si pentru postare!Succes!!

    RăspundeţiȘtergere
  72. :)) doamne o sa mor de nerabdare pana miercurea viitoare ...

    RăspundeţiȘtergere
  73. Serialul vine cu o idee interesanta iar actorul principal imi place in mod deosebit.
    Multumesc ptr traducerea impecabila !

    RăspundeţiȘtergere
  74. Cu siguranta serialul acesta va primi foarte multe premii; este atat de impresionant prin scenariu, cat si prin modul in care actorii joaca, incat m-a lasat fara cuvinte...nu am trecut inca de jumatate, dar pot spune ca este cu mult peste serialul 'The Heirs' , cu tot amalgamul de personalitati(si aici il nominalizez doar pe Lee Min Ho, dintre multi altii) care au luat parte la crearea lui. ^^

    Si mii de multumiri pentru ca traducerile de inalta calitate sunt realizate cu multa promptitudine :D

    RăspundeţiȘtergere
  75. Woaaaaa:))))Super....acum e aproape 12 noaptea asa ca nu voi scrie mult:))
    Multumesc pentru episod:)Serialu` asta e super...nu ma asteptam sa fie asa;)

    RăspundeţiȘtergere
  76. Incantator! Totul: scenariu, actori, muzica....... totul. Si mai ales traducerea! Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  77. Multumesc si acest serial este minunat.

    mamaia2010

    RăspundeţiȘtergere
  78. pana saptamana viitoare doresc sa evidentiez un aspect tipic serialelor coreene. cred ca nu este episod dintr-un serial care sa nu ne serveasca cate o mica lectie de viata, cate un un motiv la care sa reflectam cand e vorba despre efemera noastra existenta. sa nu ajungem sa regretam ca nu am apreciat cum se cuvine sau am ignorat micile si simplele bucurii de zi cu zi, acele marunte evenimente care ne pot aduce cate un suras pe buze. multumesc Atena si Atanase

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce adevarat graiesti!!!!! si de cele mai multe ori NICI nu ne dam seama!!!!!!!

      Ștergere
  79. Îmi place serialul, îmi plac cei doi protagonişti, dintre care nu ştiu pe care să-l prefer, şi îmi placi cel mai mult tu, Atena, pentru că ne oferi acest serial. Carmen Suceava

    RăspundeţiȘtergere
  80. Imi place foarte mult acest serial,mai ales pentru ca Kim Soo Hyun este unul dintre actorii mei preferati.Multumesc echipei Atanase pe traduceri,si mult succes in continuare.

    RăspundeţiȘtergere
  81. Interesant subiectul si bun scenariul! Este o noutate nu-i asa? Oricum imi place foarte mult si ma alatur celorlalti pentru a multumi Atenei si lui Atanase! Ce ne-am face fara voi? Sa aveti un an minunat, plin de sanatate si de fericire!

    RăspundeţiȘtergere
  82. Mii de multumiri, imi place foarte mult acest serial

    RăspundeţiȘtergere
  83. multumesc mult mult mult Atena si Atanase!o incantare aceste filme!atata finete de exprimare ,o avalansa de expresii de o plasticitate deosebita!si transmit o bucurie de a trai grozava!redescoperim minunile ce ne inconjoara!frumusetea tacerii sau a atingerii,florile padurea ,ploaia,ninsoarea,marea si muzica...un alt serial exceptional!iulia

    RăspundeţiȘtergere
  84. Un serial plăcut, relaxant, cu doi actori frumoși, iar pentru acest lucru trebuie să-i mulțumim lui Atanase și echipei de traducători care ne oferă aceste seriale, Mult, mult succes în continuare!!!

    RăspundeţiȘtergere
  85. Multumim atanase!!! datorita voua pot sa filmele corene...imi plac foarte mult.....Un An Nou plin de impliniri si succes in continuare

    RăspundeţiȘtergere
  86. buna serialul http://www.viki.com/videos/1028799v-inspiring-generation-episode-1 nu se poate traduce ca pare interesant,multumesc si apreciez daca la-ti traduce.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ep 1 si 2 tradus partial-in acest moment- in romana deja pe viki.com

      Ștergere
  87. cind apar si celelalte episoade

    RăspundeţiȘtergere
  88. Răspunsuri
    1. Ieri a fost difuzat ep 10 in Coreea, azi 17 ian il avem tradus si postat aici pe site.
      Episoadele se difuzeaza numai in zilele de miercuri si joi in Coreea.
      Datele calendaristice ale lansarii pe TV in Coreea ale episoadelor acestei drame se gasesc
      aici pe asianwiki.com/You_Who_Came_From_the_Stars.

      Ștergere
  89. Ma incanta aceasta drama prin jocul actorilor si subiectul abordat.Multumesc Atena Faragalla pentru traducerea acestui seria.( ^ _ ^ ). Multumesc Atanase pentru postare.

    RăspundeţiȘtergere
  90. Mulțumim mult, mult.... pentru ultimile două episoade și pentru tot!!!

    RăspundeţiȘtergere
  91. Excelent serial,excelenta traducerea si extrem de prompta dupa difuzarea in Coreea,sunteti niste inimosi care ne infrumusetati zilele (si chiar noptile ,uneori !)...multe multumiri si spor in tot ceea ce faceti ! Codruta

    RăspundeţiȘtergere
  92. Foarte impresionant episodul. E super acest serial. Printre serialele mele coreene preferate. Si am vazut foarte multe. Multumesc pentru traducere si postare

    RăspundeţiȘtergere
  93. A fost super ep.10. Kamsahamnida!

    RăspundeţiȘtergere
  94. Doamne, demential si ep. 10,tare de tot.Actrita din rolul principal detine o gama larga de expresii, iar de tonurile vocii ,ce sa mai spun.Foarte talentata.Bravo ei si tuturor celor care au realizat serialul si il traduc si il posteaza aici.

    RăspundeţiȘtergere
  95. Pentru ca nu am multumit pentru fiecare episod in parte ma simt vinovata! Multumesc mult, acest serial est eo incantare!

    RăspundeţiȘtergere
  96. O nebunie acest serial! Asteptam fiecare nou episod cu sufletul la gura si inima in piuneze! Multumiri si pupici pentru Atanase si echipa lui minunata.

    RăspundeţiȘtergere
  97. Ce episod!!!!!!!! Foarte bun scenariul, iar jocul actorilor deosebit, foarte talentati. Iar despre postarea si traducerea episoadelor multumesc pentru efortul vostru si pentru cat de rapizi sunteti.

    RăspundeţiȘtergere
  98. Super tare! Multumesc pentru traducerea si postarea episoadelor 9 si 10.

    RăspundeţiȘtergere
  99. Tu, care ai venit din stele, ecxepcionala drama, actori joaca foarte bine.

    multumesc pentru postare rapida.Ana Iacob

    RăspundeţiȘtergere
  100. Este un serial captivant cu un subiect interesant, abia astept sa trec la urmatorul episod.Multumesc mult!

    RăspundeţiȘtergere
  101. Este un serial EXTRAORIDNAR !!!! . Aştept cu sufletul la gură următoarele episoade :3 . Am văzut ca multe site-uri de seriale coorene s-au şters , să nu cumva să se întâmple ceva cu pagina asta minunata ! Baftă în continuare !

    RăspundeţiȘtergere
  102. ❤❤️❤️ CEL MAI FRUMOS SERIAL! MULTUMESC PENTRU TRADUCERE VA IUBESC !!!

    RăspundeţiȘtergere
  103. Propunere pentru traducere intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat a serialului "Melody of Love" de 54 episoade, cu rating aproximativ de 25% in Coreea si care s-a transmis in perioada 4 nov 2013- 16 ian 2014.

    RăspundeţiȘtergere
  104. All I want is un-nou-episod-din-youcamefromthestars :))) , stiu ca trebuie sa astept pana mai traduceti dar simt ca imi lipseste ceva daca nu vad urmatorul episod , oricum asteptarea merita fiindca traducerile sunt pe masura!! Tine-ti-o tot asa !

    RăspundeţiȘtergere
  105. buna seara, stiu ca ca nu ar trebui sa postez intrebarea aici, si-mi cer scuze pt asta.
    as putea sa stiu daca veti traduce i need romance 3? am vazut si celelalte serii si mi-au placut f mult.
    multumesc pt intelegere si numai bine.

    RăspundeţiȘtergere
  106. Daca miercuri si joi apare cate un episod, , cand le pui subtitrate?:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miercuri -episodul 11Coreea ( joi in romana ) Joi - episodul 12 Coreea ( vineri in romana )
      Acum depinde si de timpul trraducatorului .

      Ștergere
  107. E foarte bun serialul, deci nici nu ma asteptam, mutumesc pt difuzarea lui

    RăspundeţiȘtergere
  108. Cand pui episodul 11 subtitrat??? Pe 22 sau 23?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arunca o privire asupra zilelor cand se emite serialul in Koreea : miercuri(22) si joi seara, la episodul de miercuri de regula joi dimineata apare traducerea in engleza, si apoi ii lasam timp si traducatoarei sa traduca...sa se faca hardsubbingul si sa se uploadeze videoul. De regula se urca vineri, sambata episoadele.
      Ar trebui sa fim multumiti ca se merge in ritmul Coreei(ei au cele 2 episoade si noi le avem in aceeasi saptamana)

      Ștergere
  109. Am o intrebare :-? .. Cum se numeste traducatorul/traducatoarea acestui magnific serial? Nu de alta dar vreau sa stiu cui ii zic din toata inima ca il iubesc ca il traduce :)) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    RăspundeţiȘtergere
  110. Minunat , extraordinar , magic , mirific , senzual :"> , nemaipomenit , energic , sub alte cuvinte PERFECT !!! Are si dragoste si actiune si drama si TOT ! Va iubesc !! Sunt nebuna , stiu , dupa filmul asta , mi-am descarcat si muzica si o imagine cu protagonistii =)) . Sa nu il stergeti ca o sa-mi frangeti inima si nu numai mie ci si la alte sute de fani . Aveti grija de site , bafta la traduceri , pwwwwp dulce ♥

    RăspundeţiȘtergere
  111. Excelenta treaba faceti si va multumesc din inima

    RăspundeţiȘtergere
  112. unul dintre cele mai bune seriale vazute vreodata ^_^

    RăspundeţiȘtergere
  113. cand apare episodul 11 din You came from the stars ? :)

    RăspundeţiȘtergere
  114. Owwwwwwwwwwwww ♥ a aparut in sfarsit . MINUNAT , pwp <333

    RăspundeţiȘtergere
  115. A aparut deja. Multumesc celor care au tradus si au facut posibil vizionarea ep 11 la o zi de la difuzarea in Coreea. Inca o data mii de multumiri.

    RăspundeţiȘtergere
  116. Doamne imi pare atat de rau :(((((((((((( . E prea genial , iubesc serialul , multumesc ATENA si Atanase sunteti minunati . De abia astept urmatorul episod <33333333333333333

    RăspundeţiȘtergere
  117. Nu pot spune decat ca este un serial magnific. Sper din toata inima ca la sfarsit cei doi sa ramana impreuna iar Do min sa nu plece la stele... Multumesc pentru traducere si poatare abia astept ep 12

    RăspundeţiȘtergere
  118. superb serialul MULTUMESC pt traducere

    RăspundeţiȘtergere
  119. va iubesc multumesc pt traducere

    RăspundeţiȘtergere
  120. imi place foarte mult serialul, scenariul este interesant, regia este deosebita, actorii sunt unu si unu, bine alesi... sunt incantata si multumesc pentru efortul vostru de a ni-l oferi deindata ce apare... stradania voastra este rasplatita de simpatia si respectul pe care vi-l poarta cinefilii care va urmaresc realizarile minunate !

    RăspundeţiȘtergere
  121. va iubesc multumesc pt traducere

    RăspundeţiȘtergere
  122. va iubesc multumesc pt traducere

    RăspundeţiȘtergere
  123. Multumesc Atanase!asa trebuie,sa vada si aia mici ca:,,uite minte mica,s-a postat ceva nou,un episod,vezi?!"...si mai m-am gandit si parca nu mai esti ,,chiar asa"de rau!
    Pupicei,

    RăspundeţiȘtergere
  124. Multumesc pentru traducerea si postarea episodului 11.

    RăspundeţiȘtergere
  125. Stimate Atanase , blogul d-tale devine din ce in ce mai interesant , mai frumos . E o placere sa-l vizitezi . Felicitari si ptr echipa care dovedeste multa seriozitate . Sper ca aceste randuri sa nu te supere , spun doar ce gandesc .

    RăspundeţiȘtergere
  126. episoadele de la You came from the stars apar numai joi?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu apar doar joi, apar atunci cand sunt traduse, hardsubbate si urcate pe net.
      In Coreea apar cate 2 episoade saptamanal: miercuri si joi seara, subtitrarile in engleza apar de regula joi dimineata si vineri dimineata, nu-i asa ca trebuie si astea ca nu traducem din koreana...
      De regula apar la sfarsitul saptamanii, dar se regasesc tot timpul in saptamana in care a fost emisa in Corea.
      MULTUMIM traducatoarei pentru excelenta treaba pe care o face, lui Tase

      Ștergere
  127. Da...am fost extrem de impresionata zilele acestea!m-a durut sufletul si am trait la maxim tragedia acelor necajiti salvati de moti.Am plans si m-am revoltat pe tot si pe toate,am pastrat insa speranta ca esenta romanismului este inca vie si puternica...deci nu este inca totul pierdut.
    Asa ca,Atanase dagu,dragule si dragul nostru,am mare nevioe sa ies din acesta stare si speranta este,,blogul tribului Atanase",nu?!nici nu mai stiu ce sa cer?!imparateasa?sau poate miss Korea?ca,extraterestrul este la,,zi",ca la rest nu prea am voie sa,,ma uit"ca invat lucruri rele,nu?
    Cu imparateasa aia,as fi eu la zi,dar mi-ar placea sa o vad si tradusa,nu?ca are alt ,,gust",deci,nu-i asa ca ai sa le rogi tu pe,,doamne"sa nu ne uite?!
    Pupri mici,
    Eva

    RăspundeţiȘtergere
  128. ATENA TE IUBESC ! :33 te roog sa pui asta-seara episodul 12 ca dupa program .. te roog fa-mi seara mai frumoasa :o333333333333 , multumesc oricum :)

    RăspundeţiȘtergere
  129. Mii de mulţumiri pentru ep 12 şi pentru viteza cu care ne traduceţi şi postaţi episoadele acestui minunat serial.

    RăspundeţiȘtergere
  130. Nu-i asa ca voi traducatorii simtiti energia pozitiva care vine de la noi cei care va suntem recunoscatori pentru clipele minunate pe care le petrecem pe acest blog?
    Multumim pentru ca existati !!

    RăspundeţiȘtergere
  131. Doamne ce episod !!!!!!!.......... si ce mult mai este pana saptamana urmatoare. Multumesc din suflet!

    RăspundeţiȘtergere
  132. MINUNAT , SUPERB ep 12 !Mii de multumiri ptr traducere si postare . Impresionant jocul actorului Kim Soo Hyun . Sunteti grozavi .

    RăspundeţiȘtergere
  133. Super tare! Multumesc pentru traducerea si postarea ep.12.

    RăspundeţiȘtergere
  134. Nemaipomenit de minunat serial, sunteti foarte rapizi la traducere si postarea acestui drame.
    MULTUMESC:

    RăspundeţiȘtergere
  135. Super acest serial,e minunat nu am cuvinte,iar actrita de exceptie, cu mult talent, inconfundabila si fermecatoare.Multumesc frumos ptr traducere si postare !

    RăspundeţiȘtergere
  136. Interesant serial. Traducerea e la nivel și foarte operativă! Bravo!
    Mulțumesc mult!

    RăspundeţiȘtergere
  137. Sunteti minunati si ne incantati sufletele cu alegerea serialelor, acuratetea si rapiditatea cu care traduceti. Pentru generozitatea si daruirea voastra va multumim, va admiram si va iubim din tot sufletul.

    RăspundeţiȘtergere
  138. O TRADUCERE SI UN FILM EXCELENT ! De abia astept JOI SI VINERI sa puna draga mea Atena episoadeeeeeeeleeeeeeeee <3 . Iti sunt cea mai mare fana Atena cat si tie Atanase , asa cum zic alti anonimi VA IUBIM ! ♪

    RăspundeţiȘtergere
  139. Va spun ca am vazut zeci de seriale coreene si unul ca asta n-am mai vazut ! E minunat , deci e superb , nu am cuvinte PERFECT! Ma bucur ca il traduceti ^^ . Un site minunat , bafta in continuare !

    RăspundeţiȘtergere
  140. De ce s-a terminat asa...? Nu-mi place cand episoadele se termina asa si ne lasa in suspans. De abia astept episodul 13! Multumesc mult pentru traducere, sunteti minunati! Spor si in continuare!

    RăspundeţiȘtergere
  141. De abia astept sa bagati episoadele traduse <33333333333

    RăspundeţiȘtergere
  142. Episodul 14 va fi difuzat miercurea viitoare (05.02.2014)... pana atunci, murim de curiozitate ;))
    Multumesc pentru efortul depus la acest serial si in general pentru toata munca depusa, de toata echipa, la intretinerea acestui site :)

    RăspundeţiȘtergere
  143. Episodul 14 va aparea abia in lune februarie...pe motiv de,,anul nou chinezesc"sarbatorit in intreaga Asie!

    RăspundeţiȘtergere
  144. SUPERB SERIAL- MULTUMESC MULT ATANASE , multumesc ATENA pentru calitatea traducerii si rapiditate. Mai bine de atat nu e posibil.

    RăspundeţiȘtergere
  145. DE CE? :( o sa mor daca nu vad :(((((( . Chiar nu o sa mai traduceti nicun episod pana saptamana viitoare?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu , daca aveam traduceam si 2 nu numai 1 pana saptaman viitoare ....

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns :o3

      Ștergere
  146. E superb serialul, multumim pentru traducere! Abia astept sa apara urmatoarele episoade

    RăspundeţiȘtergere
  147. multumesc muuuult de tot. :*

    RăspundeţiȘtergere
  148. Multumesc mult pentru tot.E minunat ca existati.

    RăspundeţiȘtergere
  149. Multumesc pentru traducerea si postarea ep. 14.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze, am vrut sa scriu 13...oricum, multumesc anticipat!

      Ștergere
  150. da episodul 14 cand apare ??

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamana trecuta nu s-a emis in Corea episodul 14, a fost noul an(lunarsau chinezesc) la ei, deci se va emite miercurea asta seara in Coreea, deci pe joi seara-vineri apare tradus.

      Ștergere
  151. foarte fruos serialul...abia astept sa vad ce se mai intampla...si multumim celor ce traduc aceste seriale frumoase,eu iubesc aceste seriale si ma uit cu mult drag la ele,spor in continuare la tradus puup :*

    RăspundeţiȘtergere
  152. wow, wowww, pentru o clipa mi-a stat inima. ce frumos final in acest episod 14. daca se prelungeste cu inca un episod, amanarea din saptamana cu noul an chinezesc isi are rostul. multumesc atena si atanase si va imbratisez cu drag ♥ ♥ ♥

    RăspundeţiȘtergere
  153. multumesc pentru tot efortul depus intregii echipe face-ti o treaba minunata................sunte-ti cei mai buni inca o data mii de multumiri

    RăspundeţiȘtergere
  154. Buna seara ! Va multumesc pentru postarea si traducerea acestui serial minunat. As dori sa va intreb daca postati in seara aceasta episodul 15 ? Am vazut ca este scris "Episodul 15", dar nu este postat niciun video.

    RăspundeţiȘtergere
  155. Tu,care ai venit din stele...un serial fantastic ,MULTUMESC.

    RăspundeţiȘtergere
  156. Deci e foarte bun serialul, am corupt-o si pe cumnata mea să-l urmarească, ea care nici să nu audă de actorii cu ochii mici, sunt chiar multumită si ii ador să ii vad jucand, imi place in mod special actorii din rolul principal care joacă senzational, dar mai am admiratie si pt actorul Lee Jae Kyung pe care il prinde asa de bine rolul negativ si il joaca foarte bine. Multumesc Atena pt subtitrare!

    RăspundeţiȘtergere
  157. buna seara cand puneti episodul 15 , am vazut ca ati pus de doua ori episodul 14

    RăspundeţiȘtergere
  158. cand postati episodul15?

    RăspundeţiȘtergere
  159. De ce nu a aparut episodul 15?

    RăspundeţiȘtergere

Facebook

Google+ Followers