Bine ati venit !!



Episoade noi

TRADUCATORI ACTIVI " Blogul lui Atanase " : ATENA FARAGALLA ~ GIANINA ~ ELVIRA ~ MIKY ~ LUCIA ~ ATANASE MITULESCU ~ YIRINA ~ CORINA TRUICA ~ ADRIANA ~ CLAUDIA ~ ACHIM ~ MARIELLA ~ ANA ~ NICOLETA ~HARDSUBBING : ANETA B.~ FLORIN PURDEA

Korean Music Collection

Melodia Zilei 

My Secret Hotel -in curand pe " Blogul lui Atanase "


My Secret Hotel 04


Episoadele noi sunt anuntate pe Facebook-ul blogului

miercuri, 16 octombrie 2013

Medical Top Team ( 2013 ) Premiera

Titlu : Medical Top Team 
Gen : Medical
Numar episoade : 20
Perioada de emisie Coreea : din 9 octombire  2013 ( miercurea si joia )

 Medical Top Team este o drama despre o echipa medicala interdisciplinara, constituita din cei mai buni medici, care foloseste cele mai performante tehnologii din industria medicala, ofera cele mai noi metode de tratament si care efectueaza operatii cu sanse de reusita mai mici de 50%.
      Povestea il are in centrul sau pe doctorul Park Tae Shin, un chirurg foarte talentat, inzestrat cu o inima calda, care lucreaza voluntar la o clinica ce trateaza gratuit persoane defavorizate.

Traducerea si adaptarea : Augustta ( ep.1) Atanase Mitulescu ( ep.2 )
Corina Truica ( ep.3.4) Alizeea84,Shin , Alexandra Marginean 


Distributia
             Kwon Sang Woo as Park Tae Shin
            Jung Ryu Won as Seo Joo Young
            Joo Ji Hoon as Han Seung Jae
            Oh Yeon Seo as Choi Ah Jin
            Min Ho as Kim Sung Woo
            Kim Young Ae as Shin Hye Soo


Episodul 1
Episodul 2
Episodul 3
Episodul 4
Episodul 5 Episodul 6 Episodul 7
Episodul 8 Episodul 9 Episodul 10
Episodul 11
Episodul 12
Episodul 13
Episodul 14
Episodul 15 Episodul 16
Episodul 17
Episodul 18
Episodul 19 Episodul Final

166 de comentarii:

  1. Sunteti minunati,multumesc ca existati!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Eu iti doresc sanatate ,sa poti si sa realizezi si acest serial ,pe linga celelalte proiecte incepute, care se vede ca va fi foarte interesant , multumesc pentru munca ta si tot ce realizezi ,

    RăspundeţiȘtergere
  3. Bine ai revenit,AUGUSTA!
    Mi se pare mie,sau chiar ai o slabiciune pentru KWON SANG WOO?
    Tu esti garantia pentru o traducere prompta,Ma bucur pt.acest serial!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Woooooow!sunt coplesita...pur si simplu coplestiat!mutumesc frumos dragilor pentru nesperata surpriza...vizionez si comentez.
    Eva

    RăspundeţiȘtergere
  5. Excelenta traducere!excelenta,draga Atanase...sunt mai mult decat incantata de ce faci tu si de acest serial.Am mai spus parca,este cumva altfel decat Good Doctor...si chiar daca nu s-ar deosebi foarte mult(si vom vedea pe parcurs,nu?)actorii sunt altii si prestatia deasemenea.
    Catralioane de pupicei,

    RăspundeţiȘtergere
  6. Augustta...eram sa te nedreptatesc!...mii de multumiri si spor pe mai departe!
    Cu drag,

    RăspundeţiȘtergere
  7. multumesc mult mult pt traducerea acestui serial, speram ca cineva sa-l traduca. as putea sa indraznesc la o calitatea a imaginii mai buna, macar 480p ? serialul e prea bun si prea frumos ca sa nu fie hd. inca o data multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Multumesc frumos Augustta ! Dar...Atanase te rugam , nu ne uita cu Hause keeper , va multumesc pt toata munca dvs , pt ceeeace ne daruiti .

    RăspundeţiȘtergere
  9. Multumesc mult, Augustta si Atanase pentru acest prim episod ! mult succes in derularea acestui proiect !

    RăspundeţiȘtergere
  10. Multumesc ! Am asteptat cu nerabdare acest serial, este f.bine realizat ,iar actorii ce sa spun, unul si unul, ma bucur pt.revenirea lui Joo Ji Hoon, s-a maturizat, arata bine si nu si-a pierdut farmecul personal.
    Inca o data multe multumiri si spor la tradus!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Imi place si subiectul si distributia,foarte frumos..Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Am vazut ca foarte multi vizitatori nu pot gasi toate serialele si filmele postate pe blog...in subsolul oricarei pagini veti gasi:,,postare mai veche"dati clic si se vor desfasura pe parcurs toate serialele si filmele...si sunt destule!

    RăspundeţiȘtergere
  13. salve.., sunt incantata ptr. alegere.motivul este simplu joo ji hoon.salut cu destula simpatie si restul .tema nu ma impresioneaza deoarece,lasa o oarecare impresie asupra mea.,,locatia,, ultramoderna,ultradotata etc.si etc..multumesc ptr.traducere

    RăspundeţiȘtergere
  14. actori de top, serial de top. s-a conturat si triunghiul amoros (nu exista k-drama fara asa ceva) :-) mi-era dor de Joo Ji-Hoon, desi freza nu il avantajeaza (uneori stilistii coreeni mai dau si chics). vedem, a nu stiu cata oara, ca viata unui no-name nu e considerata la fel de pretioasa ca viata unei persoane sus-puse :-( noroc ca mai exista si doctori inimosi care cred ca fiecare fiinta este importanta, indiferent de statutul social. plin de actiune acest prim-episod, nici nu stiu cand au trecut cele 60 de minute. multumesc atanase si augusta ca nu ne-ati lasat sa asteptam prea mult.

    RăspundeţiȘtergere
  15. extra ordinar acest serial multumesc f mult tase multe succese si multa bafta

    RăspundeţiȘtergere
  16. nu am cuvinte sa va multumesc!!!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Cu cita nerabdare asteptam acest serial.Ca de obicei nu v-a desmintiti ,alegeti seriale numai unul si unul.Va multumesc ca l-ati ales.Sinte-ti cei mai buni.Multumesc ca faceti asta pentru noi.MULTUMESC.

    RăspundeţiȘtergere
  18. Multumesc Augusta si Atanase pentru traducerea si postarea ep 1 !

    RăspundeţiȘtergere
  19. Sper ca de aceasta data sa fie postat si comentariul meu.Am incercat de doua ori, insa fara rezultat, cu toate ca nu existau motive de respingere. Poate doar ora la care am postat era f f inaintata( 1-2 noaptea), pt ca atuncea reuseam sa vizionez serialele postate.Chiar daca am descoperit acest site anul acesta, destul de tarziu fata de altele, a ajuns sa fie primul pe care il deschid.Nu va multumesc de fiecare data, in scris, cand vizionez cate un episod al unui serial,sau un film nou postat, dar mereu constat cat de seriosi sunteti fata de noi vizitatorii acestui blog care stam cuminti si rabdatori,unii, sa vedem noile postari.Pentru aceasta nu pot sa spun decat MULTUMESC intregii echipe si sa aveti multa sanatate pt a duce la bun sfarsit realizarile propuse. Claudia C.

    RăspundeţiȘtergere
  20. multumesc din suflet!timpul liber il petrec numai cu voi....ast cu nerabdare continuarea!SUCCES SI MULTA SANATATE!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Intru in depresie!...Atanase dragule,fa tot ce poti,fa alte site-uri...sau fa ce stii tu numai sa nu cumva sa dau clicuri si sa nu te mai gasesc!tu vrei sa-mi pierd mintile?!nu,nu vrei pentru ca tu esti:destept foc,amabil,atent cu noi si extrem de elegant in actiunile tale...promiti sa faci tot ce poti?hm?
    Catralioane...de pupicei,

    RăspundeţiȘtergere
  22. Buna, pe cand episodul 2? mai am o rugaminte , imi doresc foarte mult sa vad filmul East of Eden, credeti ca se poate? as fi foarte bucuroasa, multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca traduc la el , cat despre serialul East of Eden , este in curs de traducere pe AsiaZoneMovie...

      Ștergere
  23. Multumesc foarte mult ptr informatie, va doresc multa sanatate si spor, imi luminati noptile cu aceste seriale.Spre rusinea mea nu am stiut ca coreenii sunt actori asa de buni si ca fac asa filme bune.

    RăspundeţiȘtergere
  24. Deja am inceput tratamentul cu xanax!ce se iatampla dragilor?cand va accesez imi apare o avertizare de Google ca daca va deschid....bla,bla,bla!hm?sa continui tratamentul?...poate sa merg la psiholog?

    RăspundeţiȘtergere
  25. citind comentariile de mai sus, am ajuns la concluzia ca am devenit dependenti de tine. ma intreb, o fi bine, o fi rau? eu zic asa, e bine pt tine si e rau pt noi. dar daca stau sa ma gandesc, si pt tine e rau. pt ca stam agatati de tine. nu ai ce face, trebuie sa ne suporti pt ca tu ne-ai facut sa fim asa. tu si echipa ta. claudia c

    RăspundeţiȘtergere
  26. citind,cele de mai sus m ia bagat teama in suflet ca o sa se intample cva si cu blogul tau si sincer tare trist as m fi ptr ca asa cum iti spuneam sunt un infocat sustinator al blogului tau si vreau sa ai multe realizari si succese pe care bineinteles ca le inparti cu noi cei multii mii de multumirii si astept ep 2 sanatate si bafta

    RăspundeţiȘtergere
  27. nu stiu de ce in coreea serialul are un rating sub asteptari, dar aici sigur va fi mare :-) multumesc, atanase

    RăspundeţiȘtergere
  28. Perfecta!o traducere absolut perfecta!multumim frumos si felicitari!noi stim ca acest serial se va traduce foarte,foarte greu insa,vom astepta cuminti cu sentimentul ca merita.Da,desi este un subiect ,,tocit",cel al filmelor ,,medicale",acesta pare sa fie totusi suficient de original.Distributia este una de exceptie si asteptam sa se dezvolte,,faptele"care deja se anunta incitante.JJW este un actor foarte bun,emana testosteron pe toate frecventele si poate interpreta orice gen de rol...in,,Eu sunt regele"a fost fenomenal.

    RăspundeţiȘtergere
  29. Sunt pur si simplu topita dupa acest serial!Este pe locul 1 printre cele 3 pe care le urmaresc,
    Iar KWON SANG WOO eate absolut fermecator.Am pe lista si HER LEGEND;m-am oprit insa dupa primele 2-3 ep.,,asteptand sa inainteze traducerea,
    ..................................................................
    Am insa o intrebare:desi suntem invitati sa ne abonam la comentarii[ceea ce am si facut la SYNDROME si WAML] ,nu mai reusesc-imi apare o pagina ciudata cu o insiruire de cuvinte si semne fara nici un sens...

    RăspundeţiȘtergere
  30. nu am cuvinte sa va multumesc!!!

    RăspundeţiȘtergere
  31. Ador serialele medicale,iar pe Kwon Sang Woo il ador si mai mult...Multumesc frumos pentru traducere !

    RăspundeţiȘtergere
  32. super fain serialul!!!multumesc fosrte mult!!

    RăspundeţiȘtergere
  33. Wow!...60 de episoade?cat de tare poate fi imparateasa Ki ca sa poata mentine interesul publicului la cote maxime...60 de episoade?debutul este in mare forta:decoruri grandioase,costumele opulente,multi,multi figuranti,actiunea pare a fi una stufoasa,foarte bun ostul,foarte,foarte bun.Si distributia este favorabila...probabil va face mai buna impresie decat s-ar fi dorit sa fac,,Faith".
    Spor la tradus si va doresc sa va placa serialul,ca sa o faceti cu drag.

    RăspundeţiȘtergere
  34. salve.., multumesc ptr. traducere

    RăspundeţiȘtergere
  35. Draga Atanase,sunt foarte ingrijorata de medicul de,,provincie"!tu ai vazut ce repede plange?!imi face impresia ca si el este depresiv,nu?...poate ca,poate ca nu l-am vazut si noi,inca?cand traduci,spune-i te rog sa ia in considerare si xanaxul,hm?!ii spui?...JJW incepe sa ,,semene" a doctor,nu?...si mai sari si tu peste termeni medicali,oricum draga Atanase nu cred sa fie asa multi doctori printre noi,nu ne deranjeaza ,,saritul"ca oricum ar fi,termenii ne sunt straini...si mai scapati si voi de bataie de cap,tu nu vezi ca nu s-a mai incumetat nici un alt site sa-l traduca?...asta nu inseamna ca voi trebuie sa apelati la MTT,nu?ca ce ne facem noi fara voi?...plus ,menajerele,liceenii,ceramistii si toata lumea reginelor si ce mai pistonam noi cu:,,cand apare ep.X?cand mai postatiY film?eu sunt un om mic si atehnic,nu pot sa ajut ...pot doar sa astept si uneori sa cer cu nerusinare(acum imi este rusine,recunosc).
    Pupici sfiosi...ca ,am spus deja ca mi-e rusine.
    Eva

    RăspundeţiȘtergere
  36. O excelenta drama, despre pasiunea medicului pt. profesia sa. Un medic, nu este un profesional ca oricare altul. O buna pregatire teoretica + aptitudini practice + experienta = un bun meserias. Pt. un medic, asa cum il vad eu….. nu-i suficient. Nu idealizez cand spun ca, medicul bun este cel ce-si iubeste pacientii. Din aceasta iubire se naste increderea, suport indispensabil in momentele critice, cand viata pacientului este in joc si cand medicul trebuie sa se depaseasca pe el insusi si sa faca miracole. Sper ca « Medical Top Team » ne va arata aceasta legatura sentimentala, uneori controversata si prost inteleasa chiar si in sanul comunitatii medicale. Un alt aspect din drama…..solicitarile si presiunile de ordin politic, financiar, etc care se grefeaza si ingreuneaza artificial aceasta profesie. Scenaristul, Yoon Kyung-Ah, are solide cunostinte in domeniu, este cel ce a scris “Brain”, o alta drama cu tematica medicala. Multumesc Atanase si Augusta si va doresc spor la treaba. O sa urmeze o parte grea de tradus, cu multi termeni medicali, dar voi o sa va descurcati foarte bine, asa cum ati facut-o de fiecare data.

    RăspundeţiȘtergere
  37. Multumesc pentru traducerea si postarea acestui serial !

    RăspundeţiȘtergere
  38. Cota de audienta este foarte mica,in Corea,evident.Actiunea demareaza greu,treneaza uneori si cred ca nu este cea mai fericita distributie,cu 2-3 flori nu se face primavara.Actrita din rolul profesor doctor,pare a fi orice altceva in afara de doctor...,,Sexosii" sunt buni,mai ales JJW pe care sincer nu l-as fi vazut intr-un asemenea rol...daca nici dupa o treime din serial nu reusesc sa dea senzatia de real si ,,en force" cred ca ar trebui sa umble la scenariu.

    RăspundeţiȘtergere
  39. Rating mic….., pt. ca putina lume este interesata de subiecte din domeniul medical. Mie imi place mult acest serial, am vazut primele 7 episoade pe dramacrazy. Actorii sant foarte buni, iar Jung Ryeo Won/prof. Seo, este o actrita talentata, o sa te convingi pe parcurs. A facut un rol excelent in “History of the Salaryman”. A propos de “Actrita din rolul profesor doctor,pare a fi orice altceva in afara de doctor ». Cum ar trebui sa arate un doctor ? Sant si ei oameni ca toti ceilalti ! Nu fii dezamagit/dezamagita, continua sa vizionezi serialul, n-o sa-ti para rau. Pana la urma o sa te atasezi si de Pro. Seo. Toate cele bune.

    RăspundeţiȘtergere
  40. Ma doare capul de mor!!!...unde este echipa medicala?!tot in statia 2,la mine cand ajunge?...cum ma trarez eu?
    Pupici,

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))) urmeaza , urmeaza ..sa ajunga si la dvs.

      Ștergere
  41. Am urmarit pe nerasuflate ep.3.Multumesc,CORINA!
    Serialul este foarte interesant.Eu nu am tangenta cu medicina,dar sunt captivata de serialele medicale coreene;si cred ca actiunea acestora nu difera aproape deloc de realitate[realitatea din COREEA,bineinteles!].

    RăspundeţiȘtergere
  42. Ei,na!mi-a trecut durerea de cap si am probleme cu inima si nu stiu ce aorta si substanta...ce ma fac eu?hm?!
    Excelenta traducere!serialul este chiar interesant si destept...iese din tiparele coreene de filme cu subiect medical.Merita sa fie tradus...repede?!iar am spus o prostioara?!si daca coreenilor nu prea le place,problema lor!ei inca mai adora navala de strambaturi copilaresti si restul.Incet-incet,casele de productie incearca sa-i obisnuiasca si cu seriale si filme serioase,deocamdata,la noi,,non-asiatici"prind foarte,foarte bine.
    Catralioane de pupici si pupicei...matinali,

    RăspundeţiȘtergere
  43. Sunt matinala pentru ca locuiesc langa o biserica...la ora sapte incep sa bata clopotele,cum ar fi la mine in dormitor?!apoi ,slujba religioasa se transmite prin statie...deci,sunt matinala!

    RăspundeţiȘtergere
  44. Imi place mult serialul. Filmarile din sala se operatie sant veridice. Coreenii nu scapa ocazia sa « se vanda » (ii copiaza pe americani)……fiecare medic cu I-Padul lui……oricand si oriunde au acces si sant la curent cu toate investigatiile pacientilor……ca-n vis. In episodul 3, la sfarsit, pt. a creea suspens, probabil……, scenaristul introduce faza cu cardiolpegia anterograda…….greseala in Insuficienta Aortica. L-am iertat….., asa-i in filme. Ireprosabila traducere a termenilor medicali….., felicitarile si admiratiile mele, Corina. Multumesc mult Atanase, ai avut curajul sa te angajezi in acest proiect dificil. Spor la treaba va doresc.

    RăspundeţiȘtergere
  45. MULTUMESC FOARTE MULT!!!IMI PLACE MULT ACEST SERIAL!!!

    RăspundeţiȘtergere
  46. da,multumesc f f mult ptr acest serial si ptr traducere imi place f mult succese multe tase si augusta ptr traducer abia astept urmatorul episod multa bafta imi place f mult rolul care il joaca acuma in dr park

    RăspundeţiȘtergere
  47. MULTUMESC ! Imi place serialul iar JJH si Ryu Won- doctor Seo sunt printre actorii mei favoriti. Pentru mine ea va ramane mereu superba printesa Ja Myung, dar mi-a placut mult si in King of Dramas. Am vazut si eu rating-urile slabe ale episoadelor, dar cine poate spune ca ii intelege pe coreeni, ce le place si cum voteaza ei pentru premiile lor acordate cineastilor ? Nu pot spune ca nu le plac dramele medicale pentru ca Good Doctor a avut rantig-uri intre 17 - 21%, iar acest MTT are sub 10%, probabil erau deja satui de doctori si operatii dificile... Nu inteleg nici cum poate sa-ti placa mai mult The Heirs decat The Housekeeper, dar gusturile sunt subiective si "frumusetea este in ochiul celui care priveste"

    RăspundeţiȘtergere
  48. Traducere impecabila,ca de obicei as spune?!felicitari si multumiri!ideea este ce fac eu?cui ma adresez pentru problemele medicale?...banuiesc ca tot MTT,nu?pot spera ca...in curand?
    Pupici,

    RăspundeţiȘtergere
  49. Dr.PARK TAE SHIN a reusit sa-i amuteasca pe toti cu maiestria si inventivitatea sa! Mi-a placut replica sefului de la chirurgia toracica:"daca asisti la o operatie facuta de PTS ,faci stop cardiac"!
    Bietul "fiu al redutabilei companii"este incredibil de suferind-adevarat test pt.ECHIPA MEDICALA DE TOP.
    Vad ca avem de-a face si cu un triunghi amoros si mi-e teama ca aceasta sa nu afecteze relatia PTS/SEFUL HAN...Se pare insa ca de fapt triunghiul devine patrulater deoarece am dedus ca si pacientul o place pe PROF.SEO...

    RăspundeţiȘtergere
  50. Cred ca cei doi,dr.Park si dr.Han,sunt ori frati ori veri...vom vedea!

    RăspundeţiȘtergere
  51. Stop cardiac facem si noi, cei ce vizionam acest serial.Pacat ca echipa TOP TEAM nu-i prezenta mai des.
    In rest, ce sa spun, filmul imi place tare mult.Actori cunoscuti si o interpretare pe masura.Nu pot dezbate mai mult, inca sunt sub influenta anseteziei.Primele imagini ale episodului le-am trait odata cu protagonistii. A fost o surpriza sa vad un nou episod postat asa curand. Multumesc mult. Claudia C.

    RăspundeţiȘtergere
  52. tase, multumesc ptr ep 4 super fain si multe succese

    RăspundeţiȘtergere
  53. Foarte bun serial. Colaborare perfecta intre cei doi: Dr. Park si Dr. Seo. Vom mai trai asemenea momente si in episoadele viitoare. Multumesc Atanase si tuturor celor care participa la traducerea acestui serial.

    RăspundeţiȘtergere
  54. multumim mult dl atanase pt munca pe care o depuneti va sunt recunoscatoare pt tot ce faceti multe succese in viitor si astept cu nerabdare si viitoarele episoade traduse . va iubesc pe toti pt eforturile care le faceti .

    RăspundeţiȘtergere
  55. multumesc mult pt acest serial ATANASE SI AUGUSTA ESTE MINUNAT SI ACTORII SUPER ASTEPT CU NERABDARE SI CELELALTE APISOADE

    RăspundeţiȘtergere
  56. Da,si?!...eu ce fac,ca nu am medic de familie?!si daca echipa asta mai intarzie mult ...mi se deterioreaza starea de sanatate?...rog frumos ajutor de specialtate!

    RăspundeţiȘtergere
  57. Grozav de bun acest serial . Sunteti minunati si va multumesc din suflet ca exzistati pentru noi iubitorii de filme coreene si nu numai. Felicitari Atanase pentru blog si postari de seriale foarte bune.Faceti o munca uriasa si meritati tot respectul nostru al iubitorilor de filme si seriale coreene.

    RăspundeţiȘtergere
  58. Jung Ryeo Won e preferata mea. <3 Succes in continuare si multe multumiri!

    RăspundeţiȘtergere
  59. Deja m-au cotropit o multime de ,,boli"!am gripa,sunt o drama ambulanta si starnesc ba ras ,ba plans,trecatorilor...este,,vichend",nu tu medic de familie,nu ...MTT!acum eu ce ma mai fac?hm?!...respir doar pe gura(ca pe nas nu pooot!!!!!)imi lacrimeaza ochiul drept,frumos,nu?...dar poate-mi trec toate mai spre seara?!posibil sa vina Smurdul cu MTT?!

    RăspundeţiȘtergere
  60. Bineinteles ca traducerea termenilor medicali este mai dificila,dar ei nu pot fi suprimati.Si sa nu ne plangem de prezenta lor ,pentru ca avem destula actiune iar personajele se confrunta cu multe si diverse probleme personale!Serialul este foarte interesant;din pacate marea majoritate a coreenilor si romanilor sunt de varsta liceenilor si sunt ghiftuiti de bogatie[OARE?!]si se regasesc in pielea beizadelelor din MOSTENITORII[?!].
    Eu personal nu sunt nici liceeana si nici beizadea -motive pentru care as fi putut agreea o poveste neconsistenta-in care a fost angrenat din pacate si un actor de talia lui LE MIN HO.Eu am abandonat MOSTENITORII[dupa care se topesc multi] si mi-e ciuda pe viteza cu care sunt tradusi aceste beizadele-parca in detrimentul lui MTT[si nu numai!].
    Imi place mult si MENAJERA desi copiii de acolo au varste intre cca.6 si 16 ani ;pentru ca noi toti am avut odata asemenea varste si unele probleme ale acestora ;ma numar insa printre romanii,putini la numar[?!] care nu au nimic in comun cu beizadelele si cu "marile "lor probleme.

    RăspundeţiȘtergere
  61. Pacat!incepem sa ne pirdem interesul pentru acest serial,aproape ca nu ne mai amintim despre ce era vorba?...au aparut totusi alte 6 episoade,ati renuntat la a-l traduce?

    RăspundeţiȘtergere
  62. Aveti rabdare dragilor ,este destul de mult de munca si mai avem si alte seriale cu care sa ne delectam pina apare acesta. Multumiri echipei si spor .

    RăspundeţiȘtergere
  63. draga tase asa cum sti sunt un mare fan al blogului tau si ca mn altii multi nu vreau sa te supar, dar as vrea sa te rog asa din putinul timp care il ai posteaza macar un episod pe saptamana din acest serial te salut si sa ai o zi faina si plina de ceeace vrei tu

    RăspundeţiȘtergere
  64. Subscriu,celor de mai sus!fac greva,na!...adica ce are de nu merita tradus,macar asa,din doi in doi?mama lor de termeni medicali!fara ei,ca doar n-om fi toti chirutgi si facem dubla specializare urmarind seriale coreene de profil,nu?!si ma rog,de-or fi asa multi chirurgi(totusi)sa aplice pentru burse de specializare la Seul,pai stam pe loc din cauza lor?...Atanase...tu chiar vrei sa intram in depresii?vrei sa ne atarnam de balustrade pe la etajele superioare(macar 13 sa fie!)?tu esti un om foarte bun(de destept,nu mai spunem!)n-ai sa lasi sa se intample asta,nu?!
    pup,

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot sa va spun decat atat "Asta e linistea dinaintea furtunii" ... Putina rabdare si ... veti avea parte de o surpriza ..foarte placuta zic eu ;) .. o zi buna .

      Ștergere
  65. Daca traducerea ar fi facuta de un medic, va asigur ca putini ar intelege despre ce este vorba….., exceptand lumea medicala. Traducerea facuta pana in prezent respecta adevarul, este foarte buna si pe intelesul tuturor. Medicii care urmaresc serialul nu reproseaza si nu tin cont de traducere……ei inteleg bine despre ce este vorba. Intr-adevar serialul este foarte bun. Multumesc Atanase si echipei tale de traducatori !!

    RăspundeţiȘtergere
  66. Bine,daca zici tu,asa sa fie!...eu am sa mai dau cu aspiratorul putin,nemernica de menajera iar mi-a dat teapa!
    Pup,

    RăspundeţiȘtergere
  67. Pentru acest blog,tot respectul și admirația mea !!!

    RăspundeţiȘtergere
  68. Sunt in greeeeva!...nu ma aude nimeni?hm?!

    RăspundeţiȘtergere
  69. a meritat asteptarea. multumesc, atanase & team!!! <3

    RăspundeţiȘtergere
  70. Am terminat cu greva!...wow,wow,wow,acum unde si la ce ma uit eu mai intai?!scumpilor,asta da surpriza!nimeni ,pe nicaieri nu s-a mai incumetat sa-l traduca si voi,dragilor,asa,dintr-o data,3 episoade?
    Catralioane de pupici,pupicei si pupuri!

    RăspundeţiȘtergere
  71. Gata,m-am hotarat!Atanase dragule...cand mai cresc,ma fac doctor chirurg!nu conteaza de care chirurgie,ma fac si gata!menajera nu-mi iese,ceramist nu pot invarti roata aia nenorocita si mi se ,,tuflesc"toate potentialele opere de arta...asa ca,ce mi-a mai ramas?!d-o-c-t-o-r chi-r-ur-g!ce parere ai,fac bine,nu?!
    Traducerea este ireprosabila,le vad eu si in limba engleza dar ...mai mult le visez,sau mi le inchipui .Acum ,ca sunt pe cale sa ma vindec de ,,toate cele",avand eu suport MTT,sunt vesela ca un cintezoi si va multumesc din suflet pentru toate noptile voastre nedormite!desi nici eu noaptea nu dorm,dar numai voi sunteti utili si buni samariteni.
    Cantitati inconmensurabile de pupici si tot sirul de diminutive!

    RăspundeţiȘtergere
  72. ALIZEEA,draga mea ,draga noastra!De unde ai aparut?! De unde ai descins ca sa ne bucuri inimile?Sa nu ne lasi ,ramai cu noi! Te implor!
    An urmarit pe nerasuflate si cu sufletul la gura doua episoade,am facut o pauza ca sa-yi multumesc tie si lui TASE si trec si la al treilea.
    In mod special felicitari pentru "parintele" acestui blog ,singurul care s-a incumetat sa traduca doua seriale GRELE:SYNDROME si MTT!

    RăspundeţiȘtergere
  73. A meritat asteptarea.Asta da surpriza.Am avut dreptate cand am spus ca va respectati atat pe voi cat si pe noi, cei ce suntem dependenti de acest blog.Multumesc intregii echipe pentru efortul depus.Sunteti singurii ce ati mers mai departe cu traducerea lui.BRAVO!!! O saptamana cat mai buna.claudia c

    RăspundeţiȘtergere
  74. Nu ca as spune,doar zic si eu...Am auzit ca frumuselul KWON SANG WOO arata bestial in uniforma de ofiter de marina in INTO THE SUN...

    RăspundeţiȘtergere
  75. MINUNAT,MINUNAT....ATAT BLOGUL LUI ATANASE CAT SI SERIALUL....MULTUMESC FOARTE MULT!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  76. Deci... cum spuneam a meritat asteptarea ,FELICITARI si mult RESPECT acestor oameni minunati (traducatori) si acestui blog .

    RăspundeţiȘtergere
  77. Na,vezi Atanase dragule si dragul nostru?!cata mai lumea zice, asa si pe dincolo?asa ca,iarasi va pupicim pe toti,,draga" si nu uitati ca,suntem,,aici".

    RăspundeţiȘtergere
  78. eu voi face azi cu adevarat stop cardiac,deoarece si la acest serial au disparut episoadele si tocmai imi faceam programul pentru aceasta noapte sa vad ultimele 3 ep postate.Oare ce s-a intamplat? ahjumma

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum adica au disparut? La mine totul este in regula ..

      Ștergere
    2. Si la mine este in regula. Pentru Anonim: E posibil sa fie de la browser. Incearca si cu alt browser

      Ștergere
  79. Multumesc!!!! Foarte bun serialul, cu actori de top, felicitari pentru traducerea exemplara.

    RăspundeţiȘtergere
  80. Multumesc mult ptr munca depusa.FELICITARI si mult RESPECT

    RăspundeţiȘtergere
  81. pentru anonim din 18 nov.ora 09:26.Desi sunt la o varsta destul de.....mare sa zicem ,actorul,omul si barbatul KWON SANG WOO este bestial de frumos si bun in orice rol si cred ca si in orice moment al vietzii lui.A stiut sa-si aleaga personajele pe masura strucutrii lui interioare.Urmaritzi-i doar ochii si gura in timpul diverselor interpretari .Sunt de o mobilitate si expresivitate rar intalnita .Cu adevarat acest om este daruit de Dumnezeu.Regret ca sunt la varsta la care nu mai pot impleti vise..... .Multzumesc lui Shin pt raspuns.Cum sunt profana in materie voi cauta pe cineva care ma poate ajuta.Ceea ce vreau sa spun este ca la asiacamp am avut seriale incepute si care acum au disparut ,campul dedicat episodului ramanand un camp gri in care este inscris doar numarul apisodului,iar alte seriale le pot vedea.Nu mai intzeleg nimic.Nauceala mea este profunda......Va sarut cu dragoste materna pe totzi si va doresc o zi plina de bucurii. ahjumma

    RăspundeţiȘtergere
  82. « Medical Top Team » este, cu siguranta, « Medical Top Drama » pe Dramaland. Cea mai reusita drama medicala pe care am vazut-o. Foarte bun scenariu si foarte reusite personaje. Il ador pe Dr. Park, un idealist pasionat si perseverent. Imi place mult cand, in momentele critice, isi asuma riscuri si actioneaza bazandu-se uneori numai pe intuitie. Intalnim rar astazi asemenea exemple de daruire profesionala. Nu pt. ca medicii ar fi mai putin pasionati de meseria lor, ci pt. ca trebuie sa tina cont, in primul rand, de consecintele juridico-penale pe care le implica fiecare gest sau atitudine pe care o aplica. Ii invidiez pt. dotarea cu material informatic…., de altfel, cred ca fac reclama la I Pad Samsung. Multumesc mult Atanase pt. acest serial. Felicitari echipei de traducatori. Bine ai venit Alizeea !
    P.S Cu multa nerabdare astept sa-l vad pe frumosul si talentatul Kim Soo-Hyun, in “You Who Came From the Stars”. Ma bucur ca v-ati decis sa traduceti acest serial.

    RăspundeţiȘtergere
  83. Eu sunt in Italia in orasul Napoli si am vizionat aceste seriale pana pe data de 17 nov. seara cand au disparut primele 3-4 seriale .A doua zi ,18 nov.au disparut cele mai multe iar azi 19 toate de pe blogul lui Atanase si de pe alte bloguri .Acolo unde exista titrare in engleza si rom se poate viziona numai ceea ce este in engleza.Am luat legatura si cu alte cunostintze din Napoli si am constatat ca si ele au intampinat aceeasi situatzie.Acum am intrat pe Seriale asiatice si am inceput un alt serial,dar imi plange inima dupa cele de pe blogul lui Atanase.Cred ca e o problema doar pentru Italia .ahjumma

    RăspundeţiȘtergere
  84. Danielac: Aproape fiecare fraza are termeni tehnici din medicina. E posibil ca traducatorii sa aiba cunostinte medicale, sau pur si simplu au o vasta experienta ca traducatori? E o simpla curiozitate, dar exprima in acelasi timp si admiratia mea pentru astfel de traducatori : talentati si altruisti.

    RăspundeţiȘtergere
  85. Cred ca echipa MTT este cu nervii la pamant pentru ca in Coreea rating-urile episoadelor au cazut undeva spre 3%. Eu voi continua sa va multumesc pentru acest serial, nu numai din spirit de fronda, mie chiar imi place. Daca ma uit pe votul pentru 'serialul anului 2013' de pe situl partener, constat ca cinefilii romani l-au plasat deocamdata pe locul 27 din 85 de pozitii, adica nu va prinde runda finala in care intra primii 10, ca si menajera de altfel. Tot ce pot sa spun este ca nu cred ca a mai fost un an asemanator cu 2013, in ceea ce priveste abundenta de k-drame excelente si inca nu s-a terminat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spune-mi ,te rog,unde pot gasi votul.Multumesc!
      P.S.presimt ca fruntasii sunt BEIZADELELE si FANTOMELE [pt.ca scolarii stau toata ziua pe net].
      MTT este f.bun,dar nu se poate pretinde mai mult viitorilor candidati la bac.

      Ștergere
    2. Este pe AsiaZoneMovie si aveti oarecum dreptate, beizadelele si fantomele sunt in primii 10. Dar topul este condus de Good Doctor, I Can Hear Your Voice si Gu Family Book iar cel de-al doilea este chiar extraordinar, ca si Secret Love, aflat si el in primii 10. Dar acum este o runda intermediara din care promoveaza primii 10 iar rezultatul final va fi stabilit la 31.12.13. Si dupa cum a spus cineva, parerile romanilor nu prea au relevanta pentru ca sunt putini care au vazut totul astfel incat sa fie in cunostinta de cauza. Si oricum, nu noi facem jocurile in industria de divertisment coreeana

      Ștergere
  86. Pacat de MTT!si mie imi place foarte mult,inca mai astept 3 episoade la rand(traduse).In ceea ce-i priveste pe coreeni,inca mai adora filmele copilaresti,povestioarele nostime sau cele cu finaluri tragice...iar votul cinefililor romani este relativ.

    RăspundeţiȘtergere
  87. Subiectul MTT este captivant.actorii sunt frumosi si consacrati.Intalnim termeni medicali detaliati[dar cine se plictiseste poate ignora explicatiile].!Ne place sau nu,dar chirurgia se practca pe organismul[uman,in cazul MTT] si folosind un anume instrumentar medical[nu vesela si bauturi din baruri!].Ii supara pe minori termeni ca aorta,plaman,torace efc?![inca din ciclul scolar elementar ar fi trebuit sa auda despre acestia!].Dar jumatate din minori pica la BAC din cauza ca nu prea au auzit de EMINESCU ,CARAGIALE.SADOVEANU.

    RăspundeţiȘtergere
  88. Surpriza dupa surpriza.Un adevarat maraton. Multumim di suflet. Ma intreb de sarbatori ce surprize vom avea sub brad?! claudia c

    RăspundeţiȘtergere
  89. Woooooow!...am zis eu ca asta faceti voi,la mare secret!dragilor,scumpilor si scumpelor si frumuseilor si frumuselelor!...deja mai mi-am revenit!alta viata!
    Pupici cate stele pe cer,

    RăspundeţiȘtergere
  90. Om fi noi mai putini,dar suntem cei mai buni!
    ALIZEEA,draga noastra,raza noastra de soare,iti doresc sa ai parte numai de bucurii si la fel de mari ca aceea care mi-a invadat inima[din fericire MTT este alaturi de noi!] cand am vazut ca ai ramas alaturi de noi!Si ne mai si rasfeti cu 3 ep.odata!
    TASE ,deplina mea recunostiinta pentru curajul tau de a aborda seriale"unicat"!MULTUMESC!!!
    P.S. am devorat un episod si am dat fuga sa va multumesc ;ma intorc la celelaite doua!

    RăspundeţiȘtergere
  91. SHIN,scuzele mele!Am vazut ulterior ca tu ai tradus ep.9 si 10,fapt pentru care iti multumesc si tie! Oricum,tu esti "de-ai casei"Te asteptam si la MENAJERA.
    Impresii despre serial ,dupa ce voi urmari si ep.10.
    Cu plecaciune.ALIZEEA,SHIN,TASE!

    RăspundeţiȘtergere
  92. Nu-mi plac nici PRESEDINTELE si nici VICEPRESEDINTA.Nu este exclus ca acestia doi sa fie[cel putin in parte]responsabili pentru faptul ca fiul,,respectiv sotul,si-a luat lumea in cap...
    Deocamdata ma bucur ca a iesit la iveala tot adevarul despre DR. PARK TAE SHIN iar V.P.a suferit o infrangere.
    ...si oare care o fi semnificatia lui "SYDNEY"?!

    RăspundeţiȘtergere
  93. Serialul este foarte ,foarte bun!un scenariu de categorie grea,facuta de persoane mai mult decat inteligente si care probabil au si cunostinte medicale solide.Devine tot mai atractiv,mai interesant si lucrurile se precipita.Sunt o multime de enigme(pe langa cele de natura medicala)care ne suscita interesul si curiozitatea...imi place foarte mult!
    Dau pe dinafara de,,foarte"insa serialul ii merita din plin.
    Multumim pentru traduceri!

    RăspundeţiȘtergere
  94. Ca si personaj,imi place in mod deosebit ,dr.Han.Ramane la fel de corect,de bine crescut si nepartinitor in orice situatie.Si el este medic,unul foarte bun,specialist in cardiologie si la fel de avizat ca si specilistii pe diverse ramuri...ramane modest si se lupta sa-si invinga statutul de fiu nelegitim.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Ca sa vezi de ce crailac se tinea in tinerete uratul de presedinte!...
      [a'propos,DR.HAN si DR.PARK nu ar putea fi frati-asa cum lansa cineva o ipoteza-pt.ca a aparut deja ca mama a lui TAE SHIN o femeie simpla,alta decat betivana].
      Ma enerveaza respectul coreenilor fata de tatal natural,chiar daca acesta nu a miscat nici un deget pentru fiu!Uraciosul de presedinte mai avea si tupeul sa-i pretinda sa fie la inaltimea numelui LEE,DESI FIUL SE RIDICASE PRIN FORTE PROPRII.

      Ștergere
  95. Echipa minunata,oameni minunati ce sunteti VA MULTUMESC . Un serial exceptional!!!

    RăspundeţiȘtergere
  96. multumesc foarte mult!!!

    RăspundeţiȘtergere
  97. Apreciez mult acest serial. Actorii si-au apropriat la perfectiune rolurile de chirurgi. Foarte reale si juste toate gesturile. Masajul cardiac……perfect executat……, o demonstratie pt. studenti in medicina. Am mare admiratie pt. acesti actori, care si-au pregatit atat de bine rolurile. In scenariu s-au strecurat mici inexactitati medicale, dar se pot trece cu vederea…….la urma urmei este o productie artistica si nu o lectie de medicina. Concedierea chirurgului pe baza unor elemente subiective si a unor supozitii…., fapt inadmisibil, intr-o tara civilizata……autopsia ar fi dezvaluit adevarul. Am impresia ca o sa urmeze partea a doua a serialului……, aparitia mamei va aduce elemente noi si poate surprinzatoare. Traducerea serialului este foarte buna si exacta, chiar daca nu se utilizeaza un limbaj medical conventional (si cu atat mai bine, altfel cei ce vizioneaza n-ar intelege mare lucru). Multumesc Atanase si traducatorilor tai pt. acest serial !!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca esti medic.Eu nu am tangenta cu medicina,dar imi plac mult serialele cu teme medicale pentru ca sunt de factura deosebita.Sper ca ai vizionat si SYNDROME...
      Si in aceste seriale ne cofruntam cu invidii si rautati din partea unora,triunghuri amoroase,drame personale,uneori si soacre acre...dar nici vorba de iz de telenovela!Mare pacat ca publicul se inghesuie la cu totul alt gen de subiecte...

      Ștergere
    2. @Geta Aici sant un utilisator anonim, ca multi altii. Imi plac si mie serialele medicale bune, cum este MTT. Am vazut “Syndrome”. Tema este foarte interesanta, dar anacronica, de aceea l-am digerat mai greu. Subiectul se preta mai degraba pt. genul….”calatorie in timp”. Un serial medical bun, pe care ti-l recomand este “Brain”……, acelasi scenarist care a scris si MTT. Se vede ca are solide cunostinte medicale. Nu stiu daca este tradus in limba romana, dar il gasesti in engleza si franceza. Cat despre addictia unora pt. seriale tip “Mostenitorii”…….ce pot sa spun? Preferintele sant in functie de preocuparile fiecaruia….., iar gusturile evolueaza in timp. Mie nu-mi place, sub nici un aspect, acest serial si nu mi-a placut niciodata LMH, exceptand “City Hunter”. In Coreea rating-ul este destul de mare. Vad ca si romanii il claseaza pe primele locuri, in detrimentul altor productii foarte bune. Pe blogurile englezesti si frantuzesti pe care le vizitez, nu comenteaza nimeni acest serial. O seara placuta si sa ne citim cu bine !

      Ștergere
    3. Engleza imi este total necunoscuta,dar vorbesc fluent franceza.
      Doresc mult sa urmaresc BRAIN in franceza,dar nu cunosc nici un bloc frantuzesc si te-as ruga sa-mi indici un asemenea blog[bloguri[.MULTUMESC!

      Ștergere
  98. Doamne fereste,tu,Atanase dragu,dragule si dragul nostru cre' ca vrei sa fac infarct de miocard?!tocmai ce ma jeluiam eu ca: de ce?cand? si pac,surpriza surprizelor!scumpilor,multumim frumos si din tot sufletul!vai de capul nostru de prapaditi ce noapte alba ne paste!ca doar nu toti n-or dormi noaptea ca nu au somn?
    Pupuri,

    RăspundeţiȘtergere
  99. Multumesc, frumos serial cu tema medicala.

    RăspundeţiȘtergere
  100. Intr-adevar este unul dintre cele mai bune seriale cu tematica medicala, te captiveaza si te tine in permananeta in suspans. Actorii si-au insusit foarte bine rolurile, sunt talentati si frumosi:)

    RăspundeţiȘtergere
  101. cand apare ep 11 ... ? :>

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si...ratia este macar tripla?...[ca la foamea nostra...]

      Ștergere
  102. Sunt dezamagita pentru ca din cele trei seriale anuntate pentru decembrie ati eliminat tocmai serialul care se adresa celor care am implinit varsta de 18 ani:ONE WARM WORD[CUVINTE DE ALINT] ,in care joaca actori consacrati ca JI JIN HEE,LEE SANG WOO,"SOSEONICA'"...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar cine a spus ca am eliminat vreun serial din cele mentionate ca vor urma ( Frumuselul , One Warm Words si Man From The Stars) ? Stati linistita , deja One Warm Words primul episod a fost dat spre traducere :).

      Ștergere
  103. un serial superb, imi plac enorm serialele despre medicina , va multumim pentru muna depusa...am dori urmatoarele serii, de mult nu ati mai postat :(

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai stii seriale coreene de medicina? :)

      Ștergere
  104. Wooooow!...multumesc frumos!chiar aveam mare nevoie de medici!pe langa faptul ca am gripa,m-a trantit cu fundul de pamant cainele meu(are peste 50 de kg,m-a tarat prin toti boschetii dupa niste maidanezi)asa ca,sufeream tare...acum ca sunt pe cale sa ma ,,tamaduiesc",sunt foarte multumita.
    Pupuri cate stele...in univers,ca pe cer n-ar fi destule!

    RăspundeţiȘtergere
  105. multumesc mult pentru inca o portie de medical top team, chiar daca doza e mica :-) pentru ca subiectul presupune un efort in plus, felicitari si echipei care traduce <3

    RăspundeţiȘtergere
  106. La cald,cum se zice:sunt bulversata de-a dreptul!ce vor baietii astia?Han-ul pare a face ce nu-i place(mama,ce rima mi-a iesit!)pentru a obtine puterea,aia mica are sa o dea in bara cu atatea operatii pe zi,iar dr.Park,pare a-si mentine coloana vertebrala...desi,o face cam pe pielea lui,nu?interesant cine ar putea fi mamica dumisale?poate...doamna VIP,mofturoasa si nu prea bolnava?sau poate doamna VP?ma doare capul de atatea scenarii cate fac si pana vin ei din nou,ce ma fac eu?...eu nu pot emite chestii superinteligente si sofisticate...asta e!

    RăspundeţiȘtergere
  107. multumesc foarte mult!!grozav serial...dar mai grozavi santeti voi!!!

    RăspundeţiȘtergere
  108. Un doctor talentat si un caracter mare acest Park Tae Shin.Ar fi fost grozav daca si Prof.Seo si Seful Han ar fi fost la fel de directi , sinceri si fara nici un interes personal,ca Tae Shin.Atunci cred ca ar fi putut face toti trei un nucleu cu adevarat puternic la care sa adere si ceilalti medici din echipa.
    Multumesc pentru ep.14 si astept plina de curiozitate continuarea.

    RăspundeţiȘtergere
  109. top medical team,foarte interesant dar in realitate nu existä doctor sä dea interes pentru pacienti?
    pot sä dau un exemplu,acum trei ani mam internat la spital cu hemoragie la colon si rezultatul fals afost cancer la intestinul gros si pentru cä nu am fost de acord sä fiu operatä mau trimis acasä,
    actual imi pare foarte bine cä am refuzat de atunci nu mai am incredere in medici.

    acest serial in orice caz este foarte interesant si multumessc lui atanase pentru munca depusä.
    mamaia2010

    RăspundeţiȘtergere
  110. Era previzibil ca aceasta drama nu se va bucura de o mare vizibilitate…, subiectul fiind foarte specific. Constat ca se produce o cotitura, in ultimele episoade postate si intriga se largeste…., prinde alte dimensiuni. Echipa de Top, se clatina….., isi cauta eligibilitatea si identitatea….., devine interesant. Foarte realiste, personajele……, intrigi, manipulari, versatilitate...., ca si in viata de zi cu zi. Imi place ca nu se exagereaza, nu exista personaje eminamente bune sau rele, ca si in « Syndrome », de exemplu. O drama medicala foarte buna !! Multumesc Atanase si traducatoarelor care se ocupa de acest serial.

    RăspundeţiȘtergere
  111. super serialul!!!multumesc foarte mult!!va doresc multa sanatate.....si blogul sa imbatraneasca odata cu voi......

    RăspundeţiȘtergere
  112. In ultimele 2 episoade postate s-a atins o problema foarte importanta si sensibila pt. sectorul sanitar privat, valabila nu numai in Coreea, ci in toata lumea….. si anume managementul sectorului medical privat de catre specialisti in finante, care n-au nici o tangenta cu medicina…., singurul interes fiind banul. Exista societati, in Occident, care detin un nr. impresionant de clinici si sant «cotate» in Bursa…..bineinteles, o deviere de la deontologia medicala. In mintea acestor diriguitori, sectorul medical privat a devenit un sector productiv, ca oricare altul. Dar va asigur ca profesia medicala nu este stirbita, medicul isi desfasoara activitatea in deplina libertate. Am spus acestea pt. ca aparitia acelui director nu mi se pare de bun augur. Vom vedea cum vor decurge evenimentele. Serialul devine din ce in ce mai interesant. Multumesc Atanase si celor care traduc foarte bine acesta drama.

    RăspundeţiȘtergere
  113. Sunt inca la terapie intensiva insa lucrurile merg spre bine,cel putin asa spune dr.Han...trebuie sa-l cred,nu?!
    Pupuri,

    RăspundeţiȘtergere
  114. sunt in pragul episodului 16...evident ca dupa va urma...ashteptarea. dar nu-i bai! avem rabdare si doi ani fara tutun chiar!!dar pina acum mi-a placut totul. shi datorita tzie, echipei tale m-am bucurat de fiecare scena. dupa serialul asta va urma altul shi altul iar noi nu vom fi niciodata suficient de recunoscatori. va imbratzishez cu mult drag shi daca nu voi mai avea ocazia ( din pricina de internet) atunci va urez sarbatori extrem de fericite, sanatate, bucurii iar relele sa stea departe de voi totzi!!

    RăspundeţiȘtergere
  115. multumesc foarte mult,pentru acest serial!!!

    RăspundeţiȘtergere
  116. De mult astept sa vad acest serial, dar am asteptat cu rabdare sa il traducerea si sa il postati. Chiar imi era dor de printesa Ja Myung ! Este o actrita de mare marca, iar Kwon Sang Woo este printre actorii mei preferati. Sunt sigura ca a meritat asteptarea mea, mai ales ca imi plac mult serialel cu subiect medical.Sper ca in curand sa apara si ultimele 3 episoade.
    Multumesc pentru traducere si postare !
    Sarbatori fericite si Un Nou An cu muulta sanatate (ca-i mai buna decat toate), fericire, bucurii, impliniri si mult spor in munca nobila ce o faceti pentru bucuria noastra !
    LA MULTI ANI !!

    RăspundeţiȘtergere
  117. Va multumesc pentru ep.18.Foarte bun serial!
    Sunt multi cei care prefera serialele usurele[si nu e rau ca raspundeti si gusturilor acestora],dar existam si noi ,noi care suntem interesati de MTT,SYNDROME,QUEEN OF AMBITION,MENAJERA,o comedie de bun gust precum EU SI PRIMUL MINISTRU,fantezii cu EXTRATERESTRI s.a.
    Multumesc tuturor care fac posibila vizionarea MTT si imi exprim toata consideratia pentru cei care se ocupa de acest serial ,care nu este deloc simplu de tradus.

    RăspundeţiȘtergere
  118. Atanase...sunt bulversata complet!asa rasturnari de situatie ca nu mai stiu in cine ,,sa ma incred"?si cum eu sunt mic si prostut,pot avea probleme,nu?singura mea certitudine este ca dr.Park este fiul VP...si mai cred ca se vor uni toti spre a scapa de maleficul expert si MTT va pasi,,glorioasa"spre un viitor promitator,nu?...si nici macar nu mai avem mult,doar 2 episoade si cosmarul bietilor traducatori(insa deliciul nostru!)se va sfarsi.
    Multumim frumos!

    RăspundeţiȘtergere
  119. Multumesc. Felicitari pt munca depusa!

    RăspundeţiȘtergere
  120. Un serial fantastic de reusit si foarte greu de tradus . Felicitari echipei de traducatori pentru munca depusa. Atanase si echipa de traducatori, va doresc sanatate sa fiti iubiti ,sarbatori pline de bucurii si cadouri .Craciun fericit!

    RăspundeţiȘtergere
  121. Se lasa asteptat episodul 19, dar parca nu mai am rabdare, stiind ca mai sunt 2 episoade.

    RăspundeţiȘtergere
  122. multumesc foarte ,foarte mult!!!sper ca sfarsitul sa fie "totul cu bine"si ce sa mai spun de"incurabilul..Kwon Sang Woo...indragostit si mereu ocrotitor....il ador...il prinde foarte bine rolul..multumesc intregii echipe!!!sa aveti multa sanatate......cu drag..

    RăspundeţiȘtergere
  123. Multumesc pentru traducere si postare. Va doresc un sincer La Multi Ani!

    RăspundeţiȘtergere
  124. Pacat ca acest serial nu a avut parte de un traducator unic si care sa se numeasca ATENA FARAGALA,MADALINA COMAN,AUGUSTTA!
    Mor de ciuda pe viteza unor vodeviluri[ma abtin sa le nominalizez].

    RăspundeţiȘtergere
  125. Multumesc Atanase si intregii echipe pentru acest serial minunat si pentru tot ceea ce faceti pentru noi ,iubitorii kdramelor.Va doresc un an nou plin de realizari pe toate planurile,sanatate si numai bucurii.Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  126. S.O.S!am urgenta nevoie de ep.20!iar m-a trantit cainele de pamant,nici macar nu pot sta in fotoliu,il vreau pe dr.Han...nu mai pooooooot!hm?!ma aude cineva?...si nici macar nu sunt asa de multi termeni medicali,mai mult chestiuni de,,fineturi emotionale"!...pot spera?!pot spera sa-mi treaca durerea?
    Pupici,

    RăspundeţiȘtergere
  127. Si eu va rog mult, daca puteti finaliza draducerea ultimului episod.Am ramas cu sufletul la gura, asteptand deznodamantul. Multumim mult pentru tot ceea ce faceti, imi dau seama ca este un efort foarte mare.

    RăspundeţiȘtergere
  128. Si eu va rog foarte mult daca puteti finaliza traducerea ultimului episod. Am ramas cu sufletul la gura,
    asteptand finalul. Multumim mult pentru tot ceea ce faceti, imi dau seama ca este un efort foarte mare.

    RăspundeţiȘtergere
  129. Un serial extraordinar de bine tradus . Va multumesc pentru placerea de a viziona acest minunat serial . Va multumesc pentru munca voastra .

    RăspundeţiȘtergere
  130. mULTUMESC MULT ECHIPEI , CARE ATRADUS ACEST FOARTE SERIOS SERIAL.Sper ca aceste putine cuvinte sa ajunga la voi . koral

    RăspundeţiȘtergere
  131. Multumesc mult pentru ultimul episod. Poate vor face si sezonul 2.

    RăspundeţiȘtergere
  132. multumesc intregii echipe pt efortul depus in finalizarea acestui serial,,,foarte frumos serialul,,foarte buni actorii si tema serialului a fost pe masura,,mult succe in continuare la realizarea proiectelor incepute si a noilor proiecte pe care le aveti in vedere,,,multumesc inca odata

    RăspundeţiȘtergere
  133. A fost un regal cinematografic; actori minunatii, actiune deosebit de interesanta,regizor de exceptie... si nu in ultimul rand traducerea voastra in limba romana extraordinara.SUNTETII EXTRAORDINARII. MULTUMESC, MULTUMESC, MULTUMESC....

    RăspundeţiȘtergere
  134. Multumiri pentru ca ne-ati oferit acest minunat serial ! "La Multi Ani !" pe 2014 si multa putere de munca.Noi suntem alaturi de voi.

    RăspundeţiȘtergere
  135. Mii de multumiri pentru finalizarea acestui serial minunat.Numai bine!

    RăspundeţiȘtergere
  136. Multumesc pentru traducere si postare. A fost un serial bun!

    RăspundeţiȘtergere
  137. Am urmarit cu mult interes acest serial minunat.Nu pot sa spun decat MULTUMESC pentru traducerea si postarea lui.Stiu ca a fost greu dar a meritat.Voi fi alaturi de voi si in acest an.Multumesc inca odata.claudia c

    RăspundeţiȘtergere
  138. Un serial de factura deosebita si suntem destui care il apreciem!Stiu ca suntem minoritari,dar si minoritatile avem dreptul la respect[respectarea gusturilor].In numele minoritarilor va multumesc si va felicit pentru curajul de a fi singurii care s-au incumetat sa traduca seriale ca MTT si SYNDROME.
    A nu se crede ca sunt o impatimita a serialelor din lumea medicala!Acest serial mi-a placut pentru ca se situeaza la un alt nivel decat acelea agreate de majoritari.
    Si mie imi place [chiar foarte mult!]o comedie spumoasa ca EU SI PRIMUL MINISTRU ,dar nu si altele ...A se remarca deosebirea intre cele doua seriale [CA GEN],dar si asemanarea[CA VALOARE]!
    Ii multumesc lui TASE ,care are curajul sa accepte si seriale care se adreseaza unui public mai restrans.
    Multumesc traducatorilor -si in mod cu totul si cu totul special lui ATENA FARAGALA care apare inca o data ca un inger salvator in momente in care traducerea era in dificultate.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred, parerea mea ca sunt minoritari celor ce le face placere sa vizioneze un serial de calitate, indiferent de natura subiectului abordat ... trairile, dezbaterile conteaza mai mult ! Cu stima ! :-h Mii de multumiri celor ce ne ofera placerea unei conexiuni cu o alta lume ... parca totusi mai umana ! @};-

      Ștergere
  139. Mi-a placut enorm de mult acest serial! Va multumesc din suflet! Mihaela

    RăspundeţiȘtergere
  140. ce se intampla de nu pot urmari ep.8 si la fel a fost si cu 7 de la jumatate se duce brusc la capat sageata ca si cum s-ar fi terminat episodul si chiar daca il dau din locul in care am ramas se duce imediat la capat. Oare asa or sa fie toate episoadele?

    RăspundeţiȘtergere
  141. Toate felicitarile mele se indreapta catre traducatorii acestui frumos serial. Ma inchin in fata voastra.Multumesc mult mult de tot.

    RăspundeţiȘtergere
  142. Realmente must see...Am trecut cu interes si placere de la un episod la altul , iar la final ...parca as vrea si un Sezon 2... Se vede ca ati muncit cu pasiune , motiv pentru care va admir si va multumesc !

    RăspundeţiȘtergere
  143. Mi-a placut f mult acest serial cu situatii dintre cele mai diverse din viata medicala.Actorii sunt extraordinari au exprimat prin jocul lor multe situatii reale condusi f bine de regizori si producatori. Sunt f recunoscatoare acestui om minunat Atanase care ne ofera atata bucurie prin munca lui si daruire totala.Multumesc din suflet ca m-a facut fericita cu aceste serale coreene.Cu mult drag.

    RăspundeţiȘtergere
  144. FOARTE FRUMOS SERIALUL MULTUMESC ECHIPEI PUP

    RăspundeţiȘtergere
  145. Foarte interesant serialul! Multumesc pentru traducere si postare!

    RăspundeţiȘtergere
  146. ,MTT,Syndrome si Brain-seriale cu subiecte din lumea medicala,asa cum bine zicea cineva -mi se pare ca ar fimai potrivite ca subiect undeva ==in Calatorie in viitor- sunt deosebit de interesante,nu numai ca subiect,realizare,interpretare pt mine este totul la superlativ,nu mai spun ce efort au facut traducatorii pt jocul ac intre termenii de anatomie si medicali-felicitari-,Numai comentez scenarii si artisti-superbi-dar au fost f frumos prezentate in cateva comentarii mai sus.Multumesc mult pt alegerea ,traducerea si postarea ac seriale-Mult succes in viitor RR

    RăspundeţiȘtergere

Facebook

Google+ Followers