Bine ati venit !!



Episoade noi

TRADUCATORI " Blogul lui Atanase " : ATENA FARAGALLA ~ GIANINA ~ MADALINA COMAN ~ ELLIE WINGHT~ ELVIRA ~ MIKY ~ LUCIFUL ~ ATANASE MITULESCU ~ CORINA TRUICA ~ ADRIANA

Anunt !





Episoade noi









luni, 8 aprilie 2013

Love Letter ( 2003)

Dupa ce a ramas orfan , Andrea(Jo Hyun Jae), a ramas in grija matusii lui( sora tatalui lui), unde aceasta il trata cu multa indiferenta .Cand unchiul lui ( fratele mamei lui)a aflat de toate lucruririle rele pe care i le facea matusa,a hotarat sa il ia pe acesta la orfelinatul bisericii unde acesta era parinte.Cativa ani mai tarziu, Andrea, o cunoaste pe Cho Eun ( Soo Ae) , aceasta fiind adusa si ea la acelasi orfelinat dupa ce parintii ei au decedat.Cu timpul  Cho Eun se indragosteste de Andrea dar ii ascunde acest lucru afland ca el isi doreste cu stupoare sa se faca parinte.Ajunsi la universitate, un alt baiat Jung Woo(Ji Jin Hee)ii face curte lui Cho Eun si intre timp descopera si Andrea ca simte ceva pentru ea. Totul incepe sa se complice iar lucrurile iau o intorsatura radicala.Vizionare placuta ! O productie sud-coreeana  2003.
Numar episoade : 16 


Episodul 1
Episodul 2
Episodul 3
Episodul 4
Episodul 5
Episodul 6
Episodul 7
Episodul 8
Episodul 9
Episodul 10
Episodul 11
Episodul 12
Episodul 13
Episodul 14
Episodul 15
Episodul 16( Finalul )

104 comentarii:

  1. multumim mult, sunteti extraordinari, faceti o munca minunata!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Asteptam de mult acest seriaL.Multumim pentru efortul urias pe care il depuneti si pt ca ne bucurati sufletele cu aceste proiecte minunate pe care le realizati

    RăspundeţiȘtergere
  3. va multumesc pentru alegerea acestui serial si postarea lui

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ce frumos !
    Am început să vizionez tot ce traduceți ; cum apare un episod... haț și l-am devorat .
    Mulțumesc tuturor pentru efortul depus.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Multumesc pentru inca un nou serial care promite a fi si el de exceptie ca toate celelalte la care lucrati. Sunteti nemaipomeniti. Sa va dea Dumnezeu sanatate si sa va realizati visele.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Multumesc.
    Frumos inceput.
    Sanatate doresc traducatorilor,munca voastra incalzeste multe inimi.Succes.
    Astept rabdatoare si urmatoarele ep.

    RăspundeţiȘtergere
  7. salve ..,cel mai tare intr-un serial mi se pare caratul in spate,lesinul de bautura si dormitul in hainele de zi.cel mai placut ptr,mine este cand am ocazia sa urmaresc un serial cu actorii indragiti de mine ...multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  8. multumim mult ,tare simpatic yoo seung ho

    RăspundeţiȘtergere
  9. MINUNAT FILM!MULTUMESC!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Multumesc Gianina,
    Multumesc Atanase,
    Prea putin pt.munca voastra,din suflet mii de multumiri.

    RăspundeţiȘtergere
  11. Ce tineri erau ,in special baietii.Actrita nu mi se pare schimbata dupa 10 ani.Cred ca va fi o poveste emotionanta.Multumesc pentru traducere si postare.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Multumesc pentru traducerea si postarea acestui serial ! Scenariul este deosebit , emotionant si se bucura de jocul a trei actori foarte talentati !

    RăspundeţiȘtergere
  13. Multumesc pentru acest emotionant serial jucat de asa de talentatii actori coreeni care pun atata pasiune si daruire in rolurile pe care le joaca. Si multumesc fff.mult pentru munca voastra in beneficiul nostru, a pasionatilor de filme coreene. Sa aveti o primavara frumoasa, plina de realizari si bucurii.

    RăspundeţiȘtergere
  14. F.F frumos serial si multumesc tuturor traducatorilor.
    este un serial deosebit si astept cu nerabdare toate serialele !!!! MULTUMIM !!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Multumesc pentru munca voastra deloc usoara.

    RăspundeţiȘtergere
  16. Inceput promitator, acest blog ramine deosebit pentu seriale coreene de buna calitate, va vizionez cu multa placere. Multumesc pentru munca si daruirea voastra.

    RăspundeţiȘtergere
  17. Ce se intampa dragilor cu Asiacamp.blogspot.com(seriale si filme asiatice....? De ce a fost desfiintat? Stie cineva ceva, sa lamurim aceasta necunoscuta? Sunt tare necajita caci aveam multe seriale interesante de urmarit nu?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate Asiacamp a fost sters de catre cei de la Google.... sa speram ca in curand va fi restabilit ...

      Ștergere
    2. Deci asa cu Asiacamp.blogspot.com!! Si eu eram intr-o nedumerire totala caci ii cautam si nicicum nu mai puteam da de ei. Ma bucur ca in curand va fi restabilit blogul.

      Ștergere
  18. urez viață lungă acestui blog și animatorului său !Apreciez dăruirea și bunul gust în alegerea serialelor prezentate. MULȚUMESC pentru truda voastră și pentru generozitatea cu care ne oferiți atâtea prilejuri de încântare.

    RăspundeţiȘtergere
  19. Apreciez selectia filmelor pe care ni le oferiti !Felicitari pentru criteriile valorice de inalta clasa de care dati dovada !Asta iseamna respect pentru publicul dvs fidel si un sistem de apreciere bine pus la punct !Faceti alegeri inteligente !
    Va multumesc si va respect munca asidua si talentul de a va apropia de oameni,oferindu-le bucuria unor actori de exceptie si a unor scenarii umane,adevarate si pline de sensibilitate !Va iubesc pentru ce faceti !Sunteti prietenii mei nevazuti !Succes !Am invatat sa fiu mai buna,datorita voua !Viorica

    RăspundeţiȘtergere
  20. Multumesc, multumesc,multumesc........ Alte cuvinte sunt de prisos. Va doresc SARBATORI FERICITE ! intregului colectiv.

    RăspundeţiȘtergere
  21. mii de multumiriiii...,urmaresc tot ce postati pe acest blog,sunteti minunati,sanatate va doresc.

    RăspundeţiȘtergere
  22. Va urmaresc cu multa placere de cand am descoperit acest site. Serialele traduse de voi sunt de nota 10. Imi place ca traduceti periodic si nu trebuie sa astept prea mult.Va multumesc pentru munca depusa si urez intregului colectiv un ,,PASTE FERICIT ALTAURI DE CEI DRAGI VOUA!!!"



    katy voicu






    RăspundeţiȘtergere
  23. Multumesc din suflet pentru munca depusa,va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi !

    RăspundeţiȘtergere
  24. mii de multumiri este minunat,are durere,cum poate sa se mai cheme mama dupa ceea ce a facut,astept cu sufletul la gura urmatoarele seriale,sanatate succes pe mai departe sunteti o echipa minunata cu tot respectul....gabi

    RăspundeţiȘtergere
  25. Sarbatori frumoase!
    Multumiri pt munca depusa.

    RăspundeţiȘtergere
  26. mii de multumiri si Un Paste fericit!

    RăspundeţiȘtergere
  27. MULTUMIM MULT PENTRU ASCEST SERIAL CARE ESTE FOARTE FRUMOS, SPOR LA TRADUCERI INCONTINUARE ,RESPECTELE MELE!

    RăspundeţiȘtergere
  28. Multumesc pentru efortul vostru!Sinteti minunati!Multumesc1

    RăspundeţiȘtergere
  29. Multumesc frumos pentru munca depusa si pentru postare !

    RăspundeţiȘtergere
  30. Draga Atanase,
    sper ca nu te superi ca te numesc asa !Esti prietenul meu,prieten de idei,prieten de simtire si de bogatie sufleteasca!Spune-mi ,de unde aceasta pasiune pentru cultura coreeana,de unde acest altruism in a imparti cu noi,niste necunoscuti,bucuria unor posibile vieti,posibile destine si drame atat de profunde ...Cuvintele sunt sarace,nu pot transmite bucuria pe care ne-o provoci atunci cand ne arati "fata nevazuta a lumii ",metaforic vorbind...Vad tot ce traduceti ,cu mare acuratete,si multumesc, va sunt recunoscatoare !Tot Viorica

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca imi puneati aceasta intrebare " de unde aceasta pasiune pentru cultura coreeana" acum 4- 5 ani cu siguranta nu stiam ce sa va raspund , spun asta pentru ca atunci am descoperit aceasta pasiune prin vizionarea serialului " Secretele de la Palat " si asta putin "fortat" de sora mea ,ea vizionand mai demult aceste seriale coreene. Apoi am inceput sa urmaresc serial dupa serial pe tvr 1 si pot spune ca " mi-a intrat in sange " aceasta pasiune fata de cultura cinematografica coreeana.Cu tradusul m-am apucat ceva mai tarziu , anul trecut, si asta am facut-o dintr-o joaca sa zic asa, apoi am luat legatura cu Asiacamp si vazand ca traducerile mele sunt apreciate , am mai facut un proiect si inca un proiect pana cand am ajuns sa am o echipa de traducatori pentru a va oferi dumneavoastra si celor care poate nu stiu limba engleza sau o alta limba posibilitatea de a le vedea in romana . Poate ca traducerile mele , primele, nu sunt atat de " stralucite" calitativ ,dar sunt facute din toata inima si in fiecare subtitrare realizata de mine sau ceilalti traducatori ai mei ,am pus suflet si cate un strop de daruire .O zi buna va doresc si va mai asteptam cu comentarii....

      Ștergere
  31. Domnule Atanase,ma onoreaza faptul ca va gasiti timp sa-mi raspundeti la intrebari si comentarii !!!Inseamna ca am descopeit in acelasi timp fascinatia artei cinematografice coreene."Furtuna la palat "a fost filmul in care moartea unui barbat (Hong )m-a facut sa lacrimez.Mi s-a parut un varf de actorie ,scenariu si sensibilitate, simpla si omeneasca !Ma uimeste numarul mare de actori tineri,foarte frumosi si talentati peste masura .Fac roluri complexe si total diferite,de la un film la altul !Multi nu au trasaturi fizice asiatice!!!Unul din baietii mei a fost,acum 2 ani ,la Seul si a fost impresionat de frumusetea coreencelor !A zis ca sunt ca niste ghiocei care se pleaca,zambind in fata ta,si te fac sa-ti fie jena de cat respect iti arata !Sunt ,parca ,ireale !Mie imi place felul in care eroii filmelor pe care le vad le apuca de brat pe fete,in treacat,cu afectiune ,dar si cu pasiune,cu asumare ,dar si cu un instinct al posesiei...acel "e femeia mea ",atat de des in dialoguri...Sunt sinceri,pasionali,fideli,iubind pe viata si suferind...De la ei am inteles ca a iubi nu inseamna ,intotdeauna,a pastra langa tine persoana iubita,ca e o datorie sa renunti la ea,pentru binele ei.Am invatat sa spun mai des "imi pare rau "...din fiecare episod invat ceva !Sunt sensibili,directi,sinceri ,uneori naivi...ninsoarea florilor de cires este magnifica...Ne oferiti multa bucurie,Domnule Atanase !Am uitat sa va spun Paste fericit,desi a trecut...tot e bine,nu ?!
    Astept noile episoade...acum vad 4 filme ...e frustrant sa vezi 14 episoade din "can you hear my heart " si apoi sa ramai in aer...dar am avut noroc,le-am gasit in spaniola !Va multumesc pentru raspuns si voi reveni !Spor la treaba,acum va am devenit 'dependenti "!!!Viorica

    RăspundeţiȘtergere
  32. emotionant....multumim Oana~

    RăspundeţiȘtergere
  33. Multumesc pt.traducere si postare.

    RăspundeţiȘtergere
  34. Foarte emotionant acest serial si actorii interpreteaza fenomenal.Pot sa spun ca raman cu gura cascata de uimire cat de bine-si intra in roluri reusind sa te faca sa traiesti alaturi de ei intreaga lor drama si sa suferi de parca ti s-ar intampla tie. Multumesc pentru traducere si postare.

    RăspundeţiȘtergere
  35. De cind v-am deswcoperit nu mai am nevoie de medicamente.VA MULTUMESC TUTUROR PT.TOT CEEA CE FACETI SI SA AVETI PARTE DOAR DE BUCURII IN VIATA! MULT SUCCES CU VIITORELE PROIECTE!!!

    RăspundeţiȘtergere
  36. ne dati seriale super de fru urmatoarele serialemoase acesta nici nu am cuvinte cata durere mii de multumiri astept cu nerabdare

    RăspundeţiȘtergere
  37. Un serial foarte trist ,o lupta continua cu sentimentele si visele fiecaruia ,un trecut care nu se poate uita ,vesnicul triunghi amoros ,cine v-a cistiga ?multumesc de traducere si postare ,o adevarata poveste de viata dar fff trista !

    RăspundeţiȘtergere
  38. multumesc mult pt un nou episod emotionant!sunteti cei mai tari.

    RăspundeţiȘtergere
  39. este un super serial,este multa tristete,ura,dragoste,iti multumesc ca ne pui asa de minunat serial.mii de multumiri

    RăspundeţiȘtergere
  40. VIERU DANIELA vs 7802115917 mai 2013, 09:42

    Trist dar mangaietor de sensibil ,pur,bland asa il vad pe Andrea si sper sa nu se faca preot....Multumim din suflet pt.acest serial !

    RăspundeţiȘtergere
  41. Ce sa spun?Ce naste din pisica...............Se pare ca unii se nasc rai ca si parintii lor.Eu i-as propune lui Andreea sa se faca preot la otodocsi si asa isi va implini ambele visuri.Doamne,ma tot intreb ;oare exista oameni asa rai si in viata reala?Pupici pentru postare!

    RăspundeţiȘtergere
  42. Plin de sentimente din partea amandurora barbati care iubesc aceeasi femeie, trairile interioare cu care se lupta Andrea si acum colac peste pupaza boala necrutatoare a lui Eun ha ,fac aceste doua episoade deosebit de triste .Multumesc Atanase si Gianina !

    RăspundeţiȘtergere
  43. Ma bucur ca a fost tradus acest minunat serial deosebit ,o poveste trista ,mai trista decit tristetea ,trei oameni care sufera si nu stiu incotro sa o apuce ,o dragoste care nu stiu cine o va cistiga , multumesc din suflet ca ati tradus acest serial,3 actori mari ,care si acum 10 ani au dovedit ca au potential si nu s-au dezmintit ,multumesc !

    RăspundeţiȘtergere
  44. Mi se pare un serial deosebit de bun . Il urmaresc cu deosebit interes si este unul dintre serialele pe care cu siguranta il voi revedea, desi ii prevad un sfarsit trist.

    RăspundeţiȘtergere
  45. Un serial exceptional.Te rascoleste in interior...intradevar actorii trec bariera ecranului si intra in sufletu nostru, transmitand emotii purenice.
    Multumim pentru alegerea facuta...
    Ii felicit pe cei care au selectat acest serial.
    Mai vrem seriale bune...chiar daca sunt mai vechi.

    RăspundeţiȘtergere
  46. Multumesc,si nu pot sa spun,decat nota 10 pentru acest minunat serial si pentru cei care il traduc un MULTUMESC din toata inima.

    RăspundeţiȘtergere
  47. Ma bucur de fiecare episod tradus ,multumesc pentru aceasta postare ,un serial trist ,dar sper intr-un final fericit ,dar nu prea cred toti au suferit foarte mult si nu stiu cine v-a fi cel fericit in povestea asta ,multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  48. si totusi exista iubire...si totusi exista blestem...blestemul pacatelor parintilor cade asupra copiilor...nevinovatii platesc...
    Ce durere mai mare decat iubirea fara raspuns,decat moartea care sfarseste totul ,inainte de a incepe...Actori adevarati,rezonanta deplina cu ei si durerile lor...
    O "pasare spin "coreeana,amara si complicata !
    Multumesc Atanase,prietene!Viorica

    RăspundeţiȘtergere
  49. Aici, cred ca este vorba de doi barbati,care si-au batut joc de sentimentele curate ale unei fete indragostite.Nu este vorba despre dragoste in nici-un caz.Dragostea nu aduce lacrimi,nu minte ,nu e egoista .........Dar la felul cum trateaza ei femeile ,mai sti?Nu am inteles-o nici pe ea prea mult,pentru ca in cazul ei,niciodata nu asa fi ales pe celalalt, din moment ce am ales odata,poate as fi fost cu alt baiat,dupa ce simteam ca s-a stins iubirea pentru primul.Ma rog e chestie de cum vede fiecare diferenta intre prietenie si dragoste.Pupici multi pentru serial ! Foarte frumos.

    RăspundeţiȘtergere
  50. Lizeta,
    nu sunteti prea dura in analiza dvs.?Chiar ati simtit "bataia de joc a unor barbati care au ras de sentimentele unei fete ?Nu vedeti lucrurile prea simplist ?De ce credeti ca suferinta este traita doar de genul feminin ?Chiar sunteti convinsa ca dragostea nu inseamna si lacrimi ?Nu l-ati fi ales pe celalalt ?De ce ?Woo Jin traieste datorita ei !Ea a devenit o metafora a vietii,a existentei lui !Iubirea lui Andrea pare mai putin consistenta,mai firava,chiar daca este dilema "a fi sau a nu fi alaturi de Divinitate !E greu de inteles si de judecat !Cred ca amandoi sunt nefericiti si s-ar jertfi bucurosi pentru Eun ha !Toti sunt nefericiti si fara solutii !Si da,cred ca poti minti sau trada din dragoste.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt deloc dura.Si cred ca foarte greu mi-ar fi venit sa iert o persoana, care imi schimba viata dupa bunul plac.Daca o iubea cu adevarat i-ar fi dat scrisoarea si acei citiva ani pe care i-ar fi avut de trait din cauza bolii ,ar fi fost fericita alaturi de omul iubit(de andreea) si nu cu lacrimi in ochi mereu.Din cauza lasitatii nu a facut-o .Sunt sigura ca si barbatii sufera ca si femeile si sunt de partea lor cind sunt nedreptatiti si tradati si facuti sa sufere de cite o femeie vicleana sau rea.Ce sa fac, nu imi plac oamenii lasi,vicleni,rai ,egoisti,etc.Imi pare rau ca te-am necajit,dar eu nu sunt ca femeile asiatice,sunt mai hotarita in a-mi exprima parerile.

      Ștergere
  51. Foarte frumos serialul! Sunt fericita ca v-ati oprit cu selectia postarii pe blog la acest serial vechi, dar frumos si emotionant. Inainte de incepe vizionarea acestui serial am terminat DONG Yi, unde in rolul principal masculin joaca JI JIN HEE. Chiar m-ati facut fericita sa-l pot revedea, caci in DONG Yi este la superlativ acest actor. Acum 10 ani avea 32 ani, insa de atunci este foarte putin schimbat. Intre timp am vazut ca a devenit taticul extrem de grijuliu si afectuos al unui baietel de care este foarte mandru. Insa l-am mai vazut si in Furtuna la palat (primul serial coreean vizionat, care pur si simplu ne-a aruncat in marele val koreean). Rolurile istorice de mare imparat ii vin "manusa". Scot in evidenta la superlativ telentul lui actoricesc. Actrita principala am inteles ca este foarte bine vazuta (de curand am vazut-o si in Queen of Ambition) insa nu este printre preferatele mele. Ce nu pot eu intelege este cum rezista actorii sa jace in frigul ala cumplit.....sunt seriale a caror actiune este filmata numai iarna (ca acesta de pilda), pe un ger cumplit, le ies intr-una aburi din gura, ei sunt imbracati destul de subtire........chiar nu inteleg cum de rezista....Este dedicarea si devotamentul lor pentru a practica aceasta meserie asa de mare incat nu tin cont de conditiile meteo vitrege ? Cred ca lor li se pare normal sa filmeze un serial intreg pe asa ger. Oricum ar fi, felicitari acestor actori care din dragoste pentru meseria lor nu dau inapoi de la nimic. Puteti lua ca viitor proiect si WINTER SONATA?
    Serialul are 16 episoade?
    Deci este in curs de publicare?
    Felicitari si mii de multumiri atanase blog87 !! Sa aveti o saptamana frumoasa, cu multe realizari si mare spor la treburi.
    Syda

    RăspundeţiȘtergere
  52. Ce se mai poate schimba in aceste doua episoade ramase??? poate ea invinge boala...poate Andrea revine la cariera de medic daca nu popa si fratele lui sa isi ia indemnul ca nu-l iubeste si gata ...vom vedea daca e asa . Multumesc inca o data si inca o data ca existati !!!

    RăspundeţiȘtergere
  53. O traire emotionala fantastica ne transmite acest film.
    Trairile interioare ale copilului abandonat de toti care incearca sa gaseasca
    un sprijin dar care este tradat de toti : mama, prieteni,iubita. Omul care intr-un final rabufneste, care poate sa decada daca nu vede nici o cale de scapare.

    Va multumim .
    Sunteti fenoenali ca ne aduceti un serial de inalta calitate.

    RăspundeţiȘtergere
  54. Am terminat acum de vazut ep 13. Discutia din finalul episodului dintre dr. Jung si fiul lu, dr. Woo Jin m-a facut sa meditez la aceasta:
    Cred ca serialul acesta este ca un semnal de alarma pentru toti parintii. Dupa parerea mea toti ar trebui sa vadem ce se poate intampla cand te te joci cu viata ta si a altora si din varii motive comiti o mare greseala care atrage inevitabil dupa ea altele. Astfel iti distrugi cel putin emotional viata. Apoi greselile tale sunt purtate ca niste cruci si de copii tai. Cum scrie in Biblie ca Dumnezeu pedepseste pacatele parintilor pana la al treilea si al patrulea neam". In afara ca iti distrugi viata ta purtand povara imensa a vinovatiei, dar distrugi si ceea ce este cel mai pretios pentru tine: viata copilului tau!
    Este naiv sa spui" asta-i doar in filme!".........viata este cel putin tot atat de dura cat se vede din filme..
    Este sigur ca viata bate filmul!
    Ma uimeste asemanarea izbitoare a lui Andrea cu regretatul Park Young Ha, cel care a jucat atat de frumos in WINTER SONATA, si a si cantat pe coloana sonora a acelui serial. De multe ori am senzatia ca este Park Young Ha. Iar cantecul din sfarsitul episodului 13 parca este cantat de el. Am sa verific pe internet, caci in 2003 traia Park Young Ha.
    Imi place mult acest serial, multumesc Oanei pentru traducere.
    Inca odata multumesc pentru alegerea acestui serial si postarea lui!
    Syda

    RăspundeţiȘtergere
  55. Am vizionat intreg serialul, chiar si ultimele episoade care nu sunt inca traduse in limba Romana, merita sa asteptati finalul, e atat de imprevizibil, si banuiesc ca nimeni nu se astepta la un final atat de frumos, am plins la final de episod 16 este extrem de dramatic si plin de emotii pe care greu le poti stapani, a meritat pe deplin acest serial, am trait fiecare emotie la maxim. Va multumesc tuturor celor care au participat la traducerea acestui serial .

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa-mi spui pe ce blog ai vazut finalul? Caci chiar sunt curiasa sa vad cum se termina, mai ales dupa comentariul tau. Si mie mi-a placut tare mult acest serial. Multumesc.

      Ștergere
  56. In primul rand mii de multumiri pentru munca depusa. as avea o intrebare, unde pot vedea ultimele doua ep.?

    RăspundeţiȘtergere
  57. Sunt impresionata de acest serial. Nu ma asteptam ca Ji Jin Hee sa joace acest tip de rol. Desi este medic este foarte crud si nemilos cu Andrea si Eun Ha . Multumesc si nu am cuvinte pentru respectul ce vi-l port pentru munca voastra. Atept cu inima stransa sa vad si ultimul episod.

    RăspundeţiȘtergere
  58. Atanase iti multumesc pentru pasiunea si acuratetea cu care traduci aceste seriale emotionante. Te admir si-ti doresc tot binele din lume, tie si familiei tale! Felicitari!

    RăspundeţiȘtergere
  59. Multumesc ,este minunat dar ce pacat ca se termina!

    RăspundeţiȘtergere
  60. Atat de mult egoism pe minut nu am intalnit in nici-un film. Multumesc traducatorilor pentru munca lor - nu cred ca a fost usor.

    RăspundeţiȘtergere
  61. Ribica:
    Coloana sonora ce insoteste fiecare serial a consolidat legatura emotionala ditre mine si personaje.Cele mai multe sau aproape toate serialele le revizualizez in mintea mea datorita muzicii=pian, chitara = traditionala, moderna = colosala ,superba =vocile lor fascinante transpuse in piese melodioase si atat de gingase care fac ca aceste K-DRAMA sa fie inimitabile si inegalabile,ne duc si ne fac sa ne exploaram sentimente ramase intacte itr-o viata de om .In aceste seriale =ne nastem =traim la maxim = murim in lacrimi .
    Acesti scenaristi geniali ne fac sa le savuram povestile ce prind viata prin munca a sute de oameni,de la regizor ,la actor pana la ultimul om ce le aduce mancarea.Legatura emotionala dintre personaje si spectatori au facut si din mine sa fiu un erou "din umbra" ce insoteste fiecare personaj bun sau rau traind pana la epuizare emotionala a sentimentelor contradictorii:iubire=ura bucurie=tristete.
    De la primul episod din "Love Letter" m-a facut sa caut tot ce sa poate despre compozitorii,formatii,cantaretii ce insotesc acest serial! Asa am aflat ca Jo Hyun Jae pe langa ca joaca extraordinar are si o voce curata si cu un timbru vocal formidabil.Melodia ce insoteste fiecare episod m-a facut sa o ascult zilnic,si m-a intristart fara masura.Melodia se numeste"Ramas bun.Ne intalnim in cer"/Goodbye ,see you in Heaven" m-ia tradus-o fiul meu, este atat de trista si m-a facut sa traiesc si mai intens aceasta poveste tulburatoare.Am ajuns la ep 12 dar mi-e frica sa ma mai uit ,finalul inevitabil ma inspaimanta .Asa am patit cu "Winter Sonata" in 3 luni am vazut ultimele 10 ep mai ales ca aflasem de Park Hyoung Ha pe care l-
    am ascultat in sarbat. de iarna. Ce voci extraordinare au cei doi =
    pyh si jhj. De paste l=am ascultat pe jhj si cantand folk va multumescatat de fain dar melodia "only you" te da gata mai am otara si o invat si eu.
    Alaturi de cei 3 actori atat de tineri si frumosi am trait povestea lor trista si dureroasa. Ce trio remarcabil va multumesc din toata inima din tot sufletul meu ca ne traduceti asa seriale incantatoare, ma uit la toate inclusiv la gong-pr mostenitor.Doamne ce munca colosala duceti voi dragii nostri traducatori ,nu pot decat sa va trimit ganduri cu forte pozitive sa va usureze munca.<>FLOAREA RODICA!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Love letter si Winter sonata sunt 2 seriale care ne impresioneaza si ne afecteaza emotional f.puternic si nu le poti uita usor.Vin cu o mare rugaminte,fie-ti mila de noi si pune pe blog cateva versuri in lb.rom.din melodia care a insotit serialul. Mi-a placut enorm de mult, desi este trista.Multumesc.

      Ștergere
  62. Răspunsuri
    1. Maine seara( 8 iunie) voi posta ultimul episod. Inca mai traduc la el, de aceea va rog sa mai aveti putina rabdare ...:)

      Ștergere
  63. Vrem ultimul episod...Pls......

    RăspundeţiȘtergere
  64. thank god i found you! woo jin si-a gasit unchiul, apoi pe eun ha, a intalnit un prieten bun care s-a dovedit a fi frate vitreg. a gasit-o pe mama lui. acest cantec superb exprima povestea dureroasa a acestui serial.
    A Farewell in Heaven: final sfasietor.

    Atanase, daca puteti, pune si traducerea cantecului, te rog frumos! E minunat.

    Multumesc.


    Floarea - Rodica. Pace si iubire

    RăspundeţiȘtergere
  65. Multumesc mult pentru acest minunat serial,va dau nota 10 cu multe felicitari.Lucica.

    RăspundeţiȘtergere
  66. Va multumesc mult pt.traducere si postare.Un serial deosebit,l-am urmarit cu multa placere.Succes in noile proecte pe care le veti alege,sper la fel de placute.
    Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  67. Trist sfarsit, dar era de asteptat.
    Mi-a placut mult insa atitudinea lui Andrea fata de Dumnezeu. Si-a abandonat in fata Lui toate dorintele, dorurile, nemultumirile, neimplinirile, vointa, si a acceptat suveranitatea lui Dumnezeu peste vietile lor. Numai asa si-a gasit linistea si pacea sufleteasca, echilibrul si a primit putere sa mearga mai departe pentru a-si implini viata. De fapt asta este realitatea si pentru vietile noastre.
    In final am ramas in minte cu aceste mari adevaruri:" Sa ii iubim pe ceilalti ca si cum ne-am iubi pe noi. In timp ce nevoile noastre sunt diferite. Doar iubind pe cei de langa noi (cu bune si rele) ne vom maturiza."
    Pretioase lectii de viata !
    Mi-a placut enorm Jin Ji Hee de la inceput pana la sfarsit. Am aflat ca este nascut in aceeasi zi cu fiul meu.
    Multumesc si apreciez mult ceea ce faceti pentru noi, ca ne inseninati zilele si viata cu postarile pe blog a acestor superbe seriale-veritabile lectii de viata.
    Felicitari pentru formatul frumos al blogului vostru.

    Cu mult drag, prietena voastra Syda

    RăspundeţiȘtergere
  68. Felicitari pt.finalizare si multumesc ! A fost foarte frumos !!!

    RăspundeţiȘtergere
  69. Un serial plin de suferinta,Andreea a suferit si a fost sacrificat de mic copil ,iar intilnirea cu EUN -HA i-a dat linistea si viitorul peste cap ,fata asta a avut o mare imfluenta asupra lui si mereu l-a folosit ,eu nu cred ca l-a iubit cu adevarat dar el ar fi renuntat la tot pentru ea ,o poveste foarte trista cu personaje nefericite iar cind in poveste e vorba si de religie si sacrificiu ,e trist pacat de Andreea nu merita asa o soarta ,va multumesc pentru minunatul serial ,o coloana sonora atit de frumoasa ,mii de multumiri!

    RăspundeţiȘtergere
  70. multumesc.serialul a fost superb si voi sunteti magnifici

    RăspundeţiȘtergere
  71. M-a impresionat foarte mult acest serial. Cei trei actori principali au fost de nota 20 .Am urmarit cu suflrtul la gura ,cum se zice , toate episoadele. Va multumesc pentru postare si traducere in aceeasi masura.

    RăspundeţiȘtergere
  72. Multumesc ,pentru munca voastra si pentru acest serial

    RăspundeţiȘtergere
  73. ...serialul este ca un strigat de ajutor al unui tanar disperat ca nu-si gaseste drumul...strigat care din pacate nu este auzit la momentul potrivit,de aceea atata tristete si suferinta...
    ar trebui vizionat atat de parinti cat si de tineri...ambele categorii ar avea multe de invatat dupa vizionarea acestui serial!
    multumesc, dragii mei!!!

    RăspundeţiȘtergere
  74. multumesc foarte mult pt acest serial, a fost grozav, nu am cuvinte.
    pe viitor poate veti traduce si un serial ce acum a inceput ,I Hear Your Voice, am auzit numai lucruri bune despre el.
    inca o data multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  75. multumesc din inima pentru traducerea si postarea acestui serial.

    RăspundeţiȘtergere
  76. Felicitari pentru postarea acestui serial.
    Ma bucur ca tineti la eticheta si nu postati orice si la voia intamplarii, ci selectati seriale de calitate. Mi-as dori sa mai vad un serial la inaltimea acestuia.

    RăspundeţiȘtergere
  77. M-a impresionat foarte mult acest serial. Cei trei actori principali au fost de nota 20 .Am urmarit cu suflrtul la gura ,cum se zice , toate episoadele. Va multumesc pentru postare si traducere in aceeasi masura.Trist sfarsit, dar era de asteptat.
    Mi-a placut mult insa atitudinea lui Andrea fata de Dumnezeu. Si-a abandonat in fata Lui toate dorintele, dorurile, nemultumirile, neimplinirile, vointa, si a acceptat suveranitatea lui Dumnezeu peste vietile lor. Numai asa si-a gasit linistea si pacea sufleteasca, echilibrul si a primit putere sa mearga mai departe pentru a-si implini viata. De fapt asta este realitatea si pentru vietile noastre.
    In final am ramas in minte cu aceste mari adevaruri:" Sa ii iubim pe ceilalti ca si cum ne-am iubi pe noi. In timp ce nevoile noastre sunt diferite. Doar iubind pe cei de langa noi (cu bune si rele) ne vom maturiza."
    Pretioase lectii de viata !Totusi ...serialul este ca un strigat de ajutor al unui tanar disperat ca nu-si gaseste drumul...strigat care din pacate nu este auzit la momentul potrivit,de aceea atata tristete si suferinta...
    ar trebui vizionat atat de parinti cat si de tineri...ambele categorii ar avea multe de invatat dupa vizionarea acestui serial!
    multumesc, dragii mei!!!Traducerea si adaptarea este super BUNA,multumirii de mii de ori.cu drag,am sa va urmaresc pe acest blog minunat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MULTUMESC FRUMOS PENTRU ACEST SERIAL EMOTIONANT, SUPERB, DUREROS SUFLETESTE, DATORITA ACTORILOR DEOSEBIT DE TALENTATI, M-A FACUT SA SUFAR ALATUR DE FIECARE,VA MULTUMESC TRADUCATORILOR SI DNULUI ATANASE.

      DUPA ASA O DRAMA ,AS VREA SA VA ROG POATE CONTINUATI TRADUCEREA COMEDIEI " GET KARL ,OH JOO JUNG' CUM DEALTFEL A-TI PROMIS INTR-UN RASPUNS

      MULTUMESC MULT STIU CA NU AM DREPTUL SA CER CEVA DEOARECE TOTUL ESTE GRATIS, VA MULTUMESC SI SPER CA NU V-ATI SUPARAT.

      Ștergere
  78. Draga Atanase,
    Cred ca esti un tanar bun si cu suflet mare.Numai un om cu astfel de calitati
    face ceea ce faci tu acum.Iubirea ta profunda pt.cultura coreeana,pt.acest
    popor minunat,te determina sa traduci ac.seriale f.frumoase,educative si
    pline de intelepciune si sa ne faci noua bucuria de a le vedea.Eu suntun fan inrait al serialelor coreene si le urmaresc de 4 ani.Acesti actori minunati,
    au reusit prin talentul lor,sa atraga simpatia oamenilor de pe toate conti-
    nentele.Valul coreean se propaga cu repeziciune si in estul Europei si ei
    sunt cei care au facut ca noi sa le cunoastem istoria,cultura traditiile,
    bucataria coreeana unica in lume,dorinta de a invata lb.lor si chiar de a
    vizita ac.tata care este atat de departe de noi.Serialul pecare l-am vazut
    este unul de exceptie ca multe altele.Multumesc echipei de traducatori le
    doresc sanatate si putere de munca si vin cu rugamintea ca poate intr-o zi
    vor traduce si serialul TERMS OF ENDEARMENT ( CONDITION OF LOVE)2004,pe
    care,sunt convinsa ca multi l-ar revedea si in lb.romana.

    RăspundeţiȘtergere
  79. Multumesc traducatorilor ,multumesc Atanase,serialul este placut de urmarit.Actori frumosi,scenariu cam tras de par ,dar una peste alta e OK!

    RăspundeţiȘtergere
  80. Am ajuns la final. Sincera sa fiu, ma asteptam la altfel de final, adica mai incitant, o intalnire plina de senzualitate ca de ramas bun dintre andrea si Eun ha, el luand drumul preotiei, iar ea drumul necunoasterii, al incertitudinii. Woo jin a disparut din viata lor cu prea mare rapiditate. Actiunile s-au succedat cu repeziciune si a disparut acel mare suspans ce te tine cu sufletul la gura, dar una peste alta am sufletul impacat ca toti cei dragi mie au ramas in viata.O sa raman cu o melancolie dulce-amaruie pentru mult timp in sufletul meu.Un impact puternic asupra ratiunii si sentimentelor mele l-a avut lupta trairilor interioare ce s-au dat in fiinta lui Andrea: durerea, regretul de a renunta la iubirea lui, la tineretea lui libera de rastalmacirile oamenilor, care prin ignoranta lor fac incostient sau cu voie atat de mult rau. Am regretat chinurile unei iubiri neimpartasite ce i-au incovoiat vointa si un suflet curat ducandu-l spre calea minciunii si a razbunarii - Woo jin - Am fost alaturi de ei traind la maxim episod de episod toate sentimentele bune si rele.

    Ori de cate ori ma voi gandi la acest serial, imi va rasuna in minte melodia cu acele versuri minunate:

    Iubirea pe care-am ascuns-o in lacrimi,
    Te las sa pleci acum,
    Calea pe care-o apuc
    O sa-ti dea dureri de inima.
    M-ai iubit in fiecare zi
    ca si cum ar fi fost ultima din viata ta

    R: Esti viata mea,
    Simte-mi iubirea,
    Chiar daca nu pot fi cu tine
    O sa-ti pastrez iubirea.

    Nu-ti lua la revedere
    Lasa-ma sa plec.
    Ingroapa amintirile in mine
    Si intoarce-te cu pace mereu
    Chiar daca esti numai tu.

    Imbratisarea ta cand m-ai privit
    Era un rai interzis.
    Cand obosesti din cauza iubirii imposibile
    Ma prefac ca nu stiu.
    O sa-mi lipseasca adio-ul tau
    Nu ne mai putem vedea niciodata

    Ref:


    Poate e un pic tarziu,
    Dar o sa te ajut sa te odihnesti
    Pleaca departe unde nu ma poti vedea
    Si te rog uita de mine pentru totdeauna,
    Chiar daca esti numai tu.

    Va multumesc pentru traducerea acestui frumos serial.

    Floarea Rodica. Pace si iubire.

    ** Traducerea e aproximativa, nu am vrut sa ma amestec in treaba traducatorilor.

    RăspundeţiȘtergere
  81. Ce pot sa spun. N-am cuvinte. Minunat. Multumesc.
    Mariana Pop

    RăspundeţiȘtergere
  82. Noi, cele sau cei care am fost sfasiati de tavalugul vietii cu toate durerile ei, intelegm si traim emotional astfel de seriale incantatoare. Cum as putea sa va rasplatesc pt daruirea voastra? Va consumati timpul liber pt a ne indulci noua amaraciunea cotidiana. Mi se pare atat de sec sa spun doar multumesc, dar pot sa spun cu toata cinstea si omenia Doamne ajuta cu sanatate, ca-i mai buna decat toate. Pace si iubire in sufletele voasre dragi si iubiti traducatori.Floarea Rodica

    RăspundeţiȘtergere
  83. Ce pot sa m-ai spun decat un Multumesc din suflet un serial superb merita vazut!
    M

    RăspundeţiȘtergere
  84. Am decis dupa primul episod sa vizionez tot serialul
    Va multumesc pentru toate serialele pe care le-am vazut
    Va felicit din inima pentru ce faceti
    florinapostolvl

    RăspundeţiȘtergere
  85. vineri dupa amiaza mi-am zis: "marie este timpul pentru un serial subtitrat cap coada. acum 10 min. am vazut ultimul; episod. excelent tradus, excelent jucat cu un subiect demn de numele pasarii spin. totusi cel mai rau mi-a facut pendularea asta intre curaj si lashitate, intre iubire si negarea ei. cum poti iubi pe cineva si sa renunti la el???? mai ales ca e reciproc. ma rog per total m-a prins si este o dovada ca apelind la pauze....azi dim l-am terminat. va multumesc, tuturor celor care ati facut posibil asta.

    RăspundeţiȘtergere
  86. Multumim pt traducere! Un film de exceptie...

    RăspundeţiȘtergere
  87. Multumesc , un super serial caracteristic anilor doua mii si putin , in care suferinta este la cote maxime ,te duce pana pe marginea prapastiei ,te trec toti fiorii si transpiratiile reci , pentru acest serial este indicata o bulina rosie cu ,,interzis celor care sufera de inima,, . Cu drag si respect va urez un an cu cele mai frumoase realizari .

    RăspundeţiȘtergere
  88. Minunat serial!
    Actori,coloana sonora si scenariu de...premiu Oscar!
    Felictari traducatorilor!
    MULTUMESC!
    Mult succes la noi proiecte si cat mai multi fani!

    RăspundeţiȘtergere
  89. Mulţumesc tuturor pentru munca depusă la acest serial. Faceţi un lucru extraordinar. L-am urmărit cu plăcere.

    La câte mai multe proiecte vă doresc şi la cât mai puţini furăcioşi (care fură munca altuia şi o postează pe blogul/site-ul lui). Că deh ... românu' e român. Dacă nu fură ceva, nu doarme bine.

    RăspundeţiȘtergere
  90. sincer din toata inima o spun, acest serial m-a rascolit ,am plins ,m-am bucurat ,am fost fericita sau trista alaturi de eroii filmului....merita o nota maxima si felicitari..feòicitari tuturor care va ocupati de blog

    RăspundeţiȘtergere

Muzica coreeana